MTI Világ

"Magyarország miniszterelnöke kis Putyinná kezd változni"

A The Sunday Times írása szerint a nyugati szövetségeseket leginkább a magyar kormányfő és Vlagyimir Putyin orosz elnök kapcsolata aggasztja, és már olyan hangokat is lehet hallani, hogy Magyarország Oroszország trójai falovává válik az Európai Unióban.

hvg.hu Világ

Német közrádió: "Orbán csak egyetlen harcmódot ismer, a forradalmat"

Orbán Viktor kormányfő politikai tevékenységéről közölt összeállítást a német országos közszolgálati rádió. A szerző véleménye szerint ugyan kevesen értik a kormányfőnél jobban a magyarokra jellemző érzésvilágot, ám Orbán nem ismer más harci módszert, mint a forradalmat, amióta pedig hatalmon van, az igazságszolgáltatás intézményeit kiüresítették, a sajtószabadságot korlátozták, a választásokat pedig manipulálták. Az ellenzékről sincs jobb véleménnyel, és nem csodálkozik azon, hogy az emberek inkább nem is mennek el választani.

MTI Gazdaság

"Az RTL kivonulhatna, de ..." - rólunk cikkezik a külföldi sajtó

Az RTL esete azt mutatja, hogy Magyarország bizonytalan befektetési célponttá vált a külföldi cégek számára - írja a német Handelsblatt a külföldi cégeket sújtó magyar különadóval kapcsolatban. Az osztrák Kurier is a reklámadóról cikkezik, a román Adevarul pedig Kertész Imre állami kitüntetését pécézte ki.

MTI Világ

Die Zeit: Vajon mitől fél Orbán Viktor?

A Frankfurter Allgemeine Zeitung és a Süddeutsche Zeitung a Norvég Civil Alap támogatásai körül keletkezett vitáról közölt beszámolót szerdán, a Die Zeit pedig a tervezett reklámadóró és az Origo körüli botrányról l is írt.

MTI Világ

Spiegel: Orbán Putyin és az orosz befektetők kegyeit keresi

Az ARD német országos közszolgálati televízió az európai parlamenti választások alkalmából készített uniós körképének részeként közölt budapesti riportot, a Spiegel Online hírportál a magyar-orosz kapcsolatokról közölt összeállítást, erről cikkezik a Rzeczpospolita is.

MTI Világ

"Orbán Viktor európai öltözetbe bújt Vlagyimir Putyin?"

A Libération elemzése a magyar kormányfő és Vlagyimir Putyin orosz elnök között von párhuzamot, az Adevarul Orbán Ukrajnával kapcsolatos kijelentéseivel foglalkozik, az Új Szó egy másik Orbán-beszédet elemez, a Die Welt és az ARD pedig az EP-választások alkalmából készített uniós körképének részeként közölt a magyarországi politikai-társadalmi helyzetet elemző írást, illetve riportot.

MTI Világ

"Orbán finom kettős játékot folytat" – rólunk ír a külföldi sajtó

A francia Le Figaro a magyar kormányfő és Brüsszel viszonyáról, a román Adevarul és az orosz Pervij Kanal a külhoni magyarok autonómiájával kapcsolatban közölt kommentárt, a felvidéki Szabad Újság a következő kormányzati ciklusról írt, míg a német Deutschlandradio Kultur a holokauszt-emlékévvel kapcsolatban adott tudósítást kedden.

MTI Világ

"Kínosnak" titulálta Orbánt a La Repubblica

A La Repubblica brüsszeli elemzője szerint a májusi európai parlamenti választások után az Európai Néppártban napirendre kerülhetne Silvio Berlusconi volt olasz kormányfő és Orbán Viktor miniszterelnök kizárása. A német ARD mindeközben a német megszállás emlékművéről készített riportot.

MTI Világ

"Orbán Viktor ügyesen manipulálta a választási törvényt"

A Die Zeit című német liberális hetilap az ukrajnai válsággal kapcsolatban foglalkozott csütörtökön Magyarországgal, a Der Standard című osztrák liberális napilapban pedig az új magyar választási törvényről olvasható véleménycikk.

MTI Világ

"Európa demokratikus részén most Orbán a legfőbb gyanúsított"

Orbán Viktor azon kevés "nagy tehetségű" hatalmi politikus közé tartozik, aki két vereség után "sem dobja be a törölközőt", hanem a személyes és politikai kudarcból rögtön levonja a konzekvenciát – ezt írja a Der Standardban megjelent publicisztikájában Paul Lendvai. A Wiener Zeitungban a bécsi magyar nagykövet védi a magyar kormányfőt, kijelentve: nem igaz az a megállapítás, hogy Magyarországon erős az antiszemitizmus. A Lidové Noviny című cseh konzervatív napilap és a pozsonyi Pravda is rólunk ír.

MTI Világ

FT: Merkel után Orbán a legbefolyásosabb politikus

Egyszerre ostorozzák és másolják Orbán Viktort – írta a Financial Timesban Ivan Krasztev bolgár politológus. A Die Welt a Szabadság téri emlékművel foglalkozik cikkében, melyben azt írják: a "vitatott emlékmű" elleni tiltakozással az ellenzék "bedől" Orbán Viktornak, aki az európai parlamenti választásokról szeretné elvonni a figyelmet.

MTI Világ

"Szinte csak Orbánon múlik, mi fog történni Magyarországon"

Az összes vezető szlovák lap is foglalkozott a vasárnapi magyarországi választásokkal. Az osztrák lapokban is téma voltunk, a Der Standardban például Paul Lendvai írt arról, hogy szerinte a választások kimenetele Orbán személyes győzelme és a szocialista-liberális ellenzék "megérdemelt fiaskója".

1 2 3 4 5 6 7 8 9
110 millió forintos magyar Rolls-Royce divatterepjárót fotóztak Korcula szigetén

110 millió forintos magyar Rolls-Royce divatterepjárót fotóztak Korcula szigetén

9 millió forinttól indul itthon az új BMW X1

9 millió forinttól indul itthon az új BMW X1

Elítélték a “hollywoodi mészárost”, akinek az ügyében Ashton Kutcher tanúskodott

Elítélték a “hollywoodi mészárost”, akinek az ügyében Ashton Kutcher tanúskodott

Meghalt Boda-Szász Kriszta színművész

Meghalt Boda-Szász Kriszta színművész

Lenyúlta apja Audiját, majd három autót összetört egy fiatal Tatabányán

Lenyúlta apja Audiját, majd három autót összetört egy fiatal Tatabányán

Megint felbukkant egy furcsa független jelölt Miskolcon

Megint felbukkant egy furcsa független jelölt Miskolcon

Incidens a Budapest-Reykjavík járaton: reagált a Wizz Air

Incidens a Budapest-Reykjavík járaton: reagált a Wizz Air

Volt polgári köröst indít az ellenzék Sopronban

Volt polgári köröst indít az ellenzék Sopronban

Felrúgott egy ismeretlen nőt az Örs vezér terén, keresi a rendőrség

Felrúgott egy ismeretlen nőt az Örs vezér terén, keresi a rendőrség

Újra Obi-Wan Kenobi bőrébe bújhat Ewan McGregor

Újra Obi-Wan Kenobi bőrébe bújhat Ewan McGregor

Légibombát találtak a Kremlben

Légibombát találtak a Kremlben

A címlapról ajánljuk