HVG Szemináriumok & Konferenciák

APRÓpénzből százmilliók: online szolgáltatások egy mobilra optimalizált világban

Mobile first, reszponzív weboldal, ASO: fogalmak, amiket számtalanszor hallottunk, mondtunk, olvastunk az elmúlt években. Az okostelefon-penetráció növekedése miatt már tudjuk, hogy a radikálisan megváltozott felhasználói viselkedésre a marketingeseknek és a UX designereknek is reagálniuk kell. De ugyanígy érzik ennek a trendnek a hatását a sales osztályok is, ahol számszerűen is tisztán látszik a változás. Mi lehet a válasza a főleg display bevételekből élő kiadóknak vagy online szereplőknek a mobile share növekedésével járó kihívásra? 5 plusz 1 tipp a Jófogás példáján keresztül! - Oláh Alexandra írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Ahol 1+1=7 :growth hacking - marketing, adatbányászat és némi pszichológia

Mi köze van a growth hackingnek a hackeléshez? Miben különbözik a „hagyományos” marketingtől? Hogyan definiálhatjuk saját North Star Metricünket? Egyáltalán: mi az a growth hacking? Kádas Péter és Farkas Zsolt, a 7Digits Digitális Marketing Ügynökség vezetői lerántják a leplet a módszerről, ami a digitális marketing jövőjét is jelentheti – interjú.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

A growth hacking punkjai: a Duolingo-sztori

A Duolingo nyelvtanuló alkalmazás mögött álló cég növekedése olyan sikersztori, amilyenről titkon minden marketinges álmodik. Felhasználóik száma már a 200 milliót is elérte – anélkül, hogy akár egy dollárt költöttek volna hirdetésre. A siker kulcsa egy több összetevős, de korántsem kivitelezhetetlen stratégia. Interjú Gina Gotthilffel, a Duolingo marketing vezetőjével.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

5 growth hacking-tipp B2B vállalatoknak

"Szép gondolat ez a growth hacking, de ez is csak B2C-ben működik, ugye?" – Merül fel a kérdés a B2B-marketingesekben, ha erről a módszerről hallanak. Pedig mi sem áll távolabb a valóságtól! A growth hacking ugyanis nem egy taktika, hanem egyfajta hozzáállás. Mint ilyen, sem B2C, sem B2B – sokkal inkább H2H (human to human). Dr. Kádas Péter írása.

Balogh Csaba Tech

Mit bizonyít Tibi atya oltári nagy átverése?

Szándékosan “törölték" a Facebookról üzemeltetői az 1,3 millió követővel rendelkező Tibi atya oldalát. Később azt mondták, a törlés önkéntes és ideiglenes volt, a médiahacket csak népnevelő célzattal követték el, hogy rámutassanak gyarlóságunkra. Nézzük az érve(i)ket, mit is bizonyít a mutatvány sikere.

Hercsel Adél Gazdaság

Feminista reklámok: "Ki tud azonosulni a pucsító nővel?"

A reklámszakmának váltania kell, ha tényleg meg akarja érteni a nőket, sőt épp egy új korszak kezdetén állunk: szexizmussal és a nők tárgyiasításával ma már egyre kevésbé lehet bármit eladni. Főként az Y és a Z generáció várja el a márkáktól, hogy a profiton túl társadalmi hasznot is hajtsanak, közös ügyeinkben hitelesen szerepet vállaljanak. Nem véletlenül hódít a femvertising.

HVG Extra Business Business magazin

A Görény Művek agilis örökösei már a spájzban vannak

Újabban már a nagyvállalati marketingesek is rákaptak a szoftverfejlesztők által jól ismert agilis munkamódszerekre. Néhány cég már ennél is továbbmegy: innovációs központokat, afféle márkalaborokat alapítanak, például a Szilícium-völgyben.

hvg.hu Vállalkozás

Még jelentkezhet a világ legjobb állására

Persze nem biztos, hogy mindenkinek fekszik, hogy havi 2,8 millióért beutazza a világ legszebb helyeit, majd beszámoljon élményeiről a közösség médiában. De akinek igen, holnapig még jelentkezhet a luxus otthonmegosztó portál álláshirdetésére.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Véleményvezérek a tartalommarketingben – Hogyan befolyásolják vásárlási szokásainkat a közösségi média sztárjai?

Az emberek viselkedésére, öltözködésére és fogyasztási szokásaira mindig is hatással voltak a sztárok. A 20. század második felében színházi előadásokból, filmekből, sorozatokból és zenei videoklipekből kerültek ki a hírességek, így példaképeink rendszerint színészek és zenészek voltak. Az elmúlt másfél évtized azonban gyökeres változást hozott – Farkas Dániel, a StarNetwork divízióvezetőjének írása.

HVG Extra Business Business magazin

"Soha ne próbálj meg rávenni semmire!"

Bár a korszerű technológiák valóban forradalmasították, a manapság oly felkapott marketingmódszer, a tartalommarketing ugyanazt célozza, mint dédapáink idején: nem eladni akar, hanem a lehetséges vevőknek segít vásárolni.

hvg.hu Itthon

A nap, amikor az alkotmánybírák megvédték Orbán Viktor portáját

Egy nap, öt hír - amiről ma este beszélnek: Tarsoly Csaba már a Quaestor-per első napján kiakadt; az alkotmánybírák hoztak egy érthetetlen döntést; elkezdtünk készülni Rióra és félni tőle; a Városligetben rombolnak és védenek; megtudtuk, a magyarok annyira már nem szeretik a focistákat, hogy vásároljanak is csak azért, mert ők javasolják.

1 2 3 4 5 6 7
16
Wachsler Tamás: A Nagy Imre-szobornak kifejezetten jót tett, hogy áthelyezték

Wachsler Tamás: A Nagy Imre-szobornak kifejezetten jót tett, hogy áthelyezték

Ritka égi jelenséget lehet most látni, a Merkúr épp átvonul a Nap előtt

Ritka égi jelenséget lehet most látni, a Merkúr épp átvonul a Nap előtt

Kedden több pénzt kapnak a nyugdíjasok, de nem mindegyikük

Kedden több pénzt kapnak a nyugdíjasok, de nem mindegyikük

Egy ház első emeleti szobájába csapódott egy Porsche

Egy ház első emeleti szobájába csapódott egy Porsche

Lemondott Evo Morales

Lemondott Evo Morales

Mozart egyik kéziratát árverezik el Párizsban

Mozart egyik kéziratát árverezik el Párizsban

Hogyan tudott a Facebook annyi pénzt összekanalazni?

Hogyan tudott a Facebook annyi pénzt összekanalazni?

Jutalommal és ingyen bérlettel próbálnak sofőröket toborozni Miskolcon

Jutalommal és ingyen bérlettel próbálnak sofőröket toborozni Miskolcon

Az én hetem: Krusovszky Dénes útkeresése a tohuvabohuban

Az én hetem: Krusovszky Dénes útkeresése a tohuvabohuban

Kifutó pályán: csőd fenyegeti a Malév utolsó megmaradt leányát is

Kifutó pályán: csőd fenyegeti a Malév utolsó megmaradt leányát is

Iohannis magabiztosan nyert Romániában az első részeredmények szerint

Iohannis magabiztosan nyert Romániában az első részeredmények szerint

A címlapról ajánljuk