#online influencer


„A misszióm mindig a szemem előtt lebeg” - Hatásgyakorlás a neten
 

„A misszióm mindig a szemem előtt lebeg” - Hatásgyakorlás a neten

Az online véleményvezérek erejét sokan követőik táborának nagyságával mérik, pedig a lájkolók száma nem minden esetben mutatja meg befolyásuk valódi mértékét, a tartalmi értéket. A HVG Extra Business szubjektív listája elsősorban azt veszi figyelembe, mennyire hiánypótló és kreatív az adott téma feldolgozása, továbbá milyen értékeket hirdet az influencer.

HVG Extra Business HVG Extra Business



Egyre nagyobb kihívás újat mutatni
 

Egyre nagyobb kihívás újat mutatni

A vállalatok és az online befolyásolók közötti, marketingcélú együttműködések egyre népszerűbbek. Mindenki számára meggyőzőbb, ha céges közlemény helyett kedvenc vloggere mutatja be, miért érdemes valamelyik tévécsatornát nézni, vagy miként újíthatja fel a lakását hitelből.

HVG Extra Business HVG Extra Business

Hogyan építsünk személyes márkát a neten?
 

Hogyan építsünk személyes márkát a neten?

Az énmárka egyenlő azzal, amit mások mondanak rólunk, amikor kilépünk a szobából – legalábbis Jeff Bezos, az Amazon alapítója szerint. Cikkünkben három online megmondóembert kérdezünk meg arról, hogyan építik saját brandjüket az online világban.

HVG Extra Business HVG Extra Business