szerző:
hvg.hu

A szivárvány azért marad.

Üdítős üvegek veszik át a hetero- és homoszexuális párok helyét a Coca-Cola reklámkampányában, de a szivárvány marad. A cég közleményben adott hírt arról, hogy a Sziget Fesztiválhoz időzítve új plakátokkal hirdetik a #loveislove kampányukat. Szerdától a Szigeten és a hirdetési felületeiken is a szivárvány címkével ellátott palackok láthatóak. A limitált szériás termékeket kizárólag a fesztiválon lehet majd kapni.

©

A Coca-Cola kampánya nagy vihart kapott az elmúlt napokban. Boldog István fideszes képviselő bojkottot hirdetett a Coca-Cola ellen a melegbarát plakátok miatt. A Hit Gyülekezete petíciózásra buzdított. A Pesti Srácok pedig új szintre emelte az érzéketlenséget.

A Coca-Cola a hét elején a támadások ellenére ragaszkodott a plakátokhoz. Azt írták, hogy a cégnél hisznek abban, hogy „mindannyian egyenlőek vagyunk, függetlenül a nemzetiségtől, vallástól, nemtől, életkortól, etnikai származástól, beszélt nyelvtől, hobbiktól és véleményektől. Hiszünk abban, hogy mind a hetero-, mind a homoszexuálisoknak joga van azt a személyt és úgy szeretni, ahogy nekik a legjobb.”

Kérdéseinkre a Coca-Cola közölte, hogy a kampányt eredetileg is így tervezték. A kampány első hete volt a pároké, a második héttől pedig a szivárványos címkés palackoké. Azt írták, sikeresnek gondolják az értékeik közvetítését a plakátok segítségével: „Kampányunkkal értékek és emberi jogok mellé állunk, így elveinknek és értékrendszerünknek megfelelően támogatjuk az elfogadást, azt a szemléletet, hogy az emberek egyenlőek”. Arra a kérdésünkre, hogy a Sziget után visszakerülnek-e a most lecserélt plakátok, azt mondták, az eredeti terveiknek megfelelően, augusztus közepéig, a fesztivál végéig tart a kampány.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
hvg.hu Élet+Stílus

Mégis, hogy merészelik? – reklámok, amelyek a Coca-Cola plakátjainál is nagyobbat szóltak

Meleg párok forró csókjai egy vodka társaságában, szexuális zaklatás egy borotva reklámjában és egy HIV-fertőzött ember feneke óriásplakátokon. Nem a Coca-Cola az első vagy egyetlen cég, amely társadalmilag fontos témát karolt fel egy reklámkampányban, sőt a nagy márkáknak kifejezetten megéri, ha termékeikhez mélyebb szociális üzenetet is társítanak. Ügyes és félresikerült, bátor és botrányos, de az embereket minden esetben erősen megmozgató reklámokat gyűjtöttünk össze.

5 játékos tipp, mely növeli az együttműködést

5 játékos tipp, mely növeli az együttműködést

A szíriai hadsereg már csak hat kilométerre van a török határtól

A szíriai hadsereg már csak hat kilométerre van a török határtól

384 lóerős és gázolajjal megy ez az új Audi S5

384 lóerős és gázolajjal megy ez az új Audi S5

Erről a listáról kiderül, melyik telefont érdemes megvennie, ha fontos a szép hangzás

Erről a listáról kiderül, melyik telefont érdemes megvennie, ha fontos a szép hangzás

Nincs roham a nyelviskolákban, több ezren szorulhatnak ki a felsőoktatásból

Nincs roham a nyelviskolákban, több ezren szorulhatnak ki a felsőoktatásból

Az Alkotmányvédelmi Hivatal is nyomoz a Karácsony-hangfelvétel ügyében

Az Alkotmányvédelmi Hivatal is nyomoz a Karácsony-hangfelvétel ügyében