szerző:
hvg.hu

Kifogásokat és elutasítást kap vevőitől? Elárasztják az operatív teendők és hiába küld szét tengernyi reklámanyagot nem jönnek a várt megrendelések? Tudjuk, hol van a kutya elásva!

©

Úgy lehet nagyon jó értékesítő, ha nagyon gyorsan sok üzletet köt! Bár ilyen egyszerű lenne! Az értékesítés sikere legkevésbé sem külső tényezőkön múlik. „Ha egy ujjal valaki másra mutatsz, 3 ujjaddal még mindig magadra!” – tartja egy kínai közmondás, ami azt jelenti, hogy ha jól teljesít az értékesítés területén, vagy éppen gyengén és nem sikerül megrendelésekhez jutnia, egyaránt önmagában kell keresni az okokat. Ha sikeres, tudja meg, hogy mik az erősségei és azokra koncentrálva találja ki, hogy lehetne még jobb! Ha sikertelen, vállalja a felelősséget, és kezdje el képezni magát, találja meg lehetőségeit.

A menedzsment területén a legfontosabb, hogy célokat tűzzön ki, és már meg is van a makromenedzsment, aminek köszönhetően látja, hogy hová tart. Azonban ez édeskevés a sikerhez. Az igazi nehézségek a mikromenedzsmentben rejlenek, vagyis, hogy napi szinten hogyan hajtja végre a szükséges feladatokat a távlati cél érdekében. Le kell menni a napok és órák szintjére, minél kisebb idősíkra lép, annál jobban látja, hogy mi az, ami igazán a távlati célokat szolgálja. Ha heti bontásban vizsgálja a folyamatokat, sosem fogja megtalálni, hol csúszik ki a keze közül az irányítás. Az éves célkitűzés szükséges, de nem elégséges a sikerhez.

Ahogy a marketingkommunikáció sem merül ki a szórólapokban, cégismertetőkben, hirdetésekben, katalógusokban, facebookban. A marketing jóval inkább a tudatos kommunikációról szól, és nem a reklámanyagok mennyisége a döntő, hanem inkább a minősége és hatékonysága. A marketing több mint szövegírás, de hatékony marketingszövegek nélkül nem ér semmit. A reklámszöveg megírása azonban egyáltalán nem egyszerű feladat. Ezért is szokott általában az utolsó pillanatra maradni és végül nem csoda, hogy olyan amilyen: unalmas, hatástalan, nem termeli ki még a bekerülési költségeket sem. De akkor mi a megoldás? Hagyjuk abba a hirdetést, szórólapozást vagy az egész reklámtevékenységet?

Amennyiben Önt is érdeklik ezek a témák, hogyan legyen képes hatékonyabb cégvezetésre, jöjjön el vállalkozásfejlesztési konferenciánkra, hallgassa meg előadóinkat, és olvassa az Én és a cégem rovatot!

Mit gondol, az ön cége hitelképes? Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
„Néha azt mondom, hogy bejövök az iskolába szeretetet kapni”

„Néha azt mondom, hogy bejövök az iskolába szeretetet kapni”

Így emlékezett Elvis Presley 1956 hőseire

Így emlékezett Elvis Presley 1956 hőseire

Borkai nélkül ünnepeltek Győrben

Borkai nélkül ünnepeltek Győrben

Zuckerberg szerint felkészültek 2020-ra, nem érheti őket meglepetés

Zuckerberg szerint felkészültek 2020-ra, nem érheti őket meglepetés

53 kilométer villannyal, ezt tudja az új hibrid Audi A6

53 kilométer villannyal, ezt tudja az új hibrid Audi A6

LMP: A mai forradalmárok a klímaváltozás ellen tüntetők

LMP: A mai forradalmárok a klímaváltozás ellen tüntetők