szerző:
hvg.hu
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A Reachmedia saját fejlesztése valós időben jeleníti meg egy infografikán a kampányok eredményeit.

A ReachMedia új vezetői riport modult fejlesztett Maxima emailmarketing-szolgáltatásához. A megoldásnak köszönhetően a megrendelők a jövőben már nem csak számokban, de grafikusan, egy infografikán is azonnal, valós időben ellenőrizhetik e-mail kampányaik eredményeit.

Az infografika a főbb mérőszámok – átkattintási arány, megnyitási arány stb. – mellett a demográfiai mutatókat is megjeleníti, így az ügyfelek arról is azonnal áttekintést kapnak, hogy az e-mailben megfogalmazott üzenetre kik a legfogékonyabbak.

„Az új funkciónak köszönhetően gyakorlatilag egy pillanat alatt, különösebb elemzés nélkül kiderül, hogy jól határoztuk-e meg a célközönséget, vagy hogy a kreatív működik-e az adott üzenettel. Így sokkal hatékonyabban, gyorsabban el lehet végezni az esetleges finomhangolásokat, növelve ezzel az e-mail kampányok hatékonyságát” – a cég közleményében így jellemezte a szolgáltatást Fialka Krisztina, a Reachmedia cégvezetője a Kreatívnak.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Megmondta a MÁV, mennyibe kerülne, hogy ne legyenek késések

Megmondta a MÁV, mennyibe kerülne, hogy ne legyenek késések

A hálóingben vonagló apácák kiborították az egyházat

A hálóingben vonagló apácák kiborították az egyházat

Főnökmustra: mitől lesz valaki jó vezető?

Főnökmustra: mitől lesz valaki jó vezető?

Vandálbiztos és időjárásálló automatákat vesz a MÁV

Vandálbiztos és időjárásálló automatákat vesz a MÁV

Teslára vágyik? Itt a jó hír: erre is kérhető már állami támogatás

Teslára vágyik? Itt a jó hír: erre is kérhető már állami támogatás

Egyre többet költünk digitális előfizetésekre

Egyre többet költünk digitális előfizetésekre