szerző:
hvg.hu
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Képzelje el, hogy pár hét múlva kiürül a kassza, és nyilvánvaló, hogy cége szolgáltatásai a kutyának sem kellenek. Hogy lesz ebből happy end? Megmutatjuk!

A BodyShopBids egy olyan telefonos applikáció, amely a bajba jutott autósoknak nyújt segítséget. A tulajdonosnak el kell küldenie egy fotót az összetört járművéről, a cég pedig felbecsüli a kár értékét, és információkat nyújt a javíttatáshoz. A cégalapító, Brad Weisberg 2011-ben néhány hétre volt a teljes pénzügyi csődtől, és minden erőlködése ellenére, nem működött üzleti elképzelése: nem használták az applikációt. Az egyik legnagyobb probléma az volt, hogy a legtöbben elég ritkán törnek autót, így nem igazán voltak elégedett visszatérő kliensek.

„Mindent megpróbáltam, az összes autósnak adtam egy szórólapot, akinek a kocsiján akár csak egy horpadást láttam, egyszer még két, frissen karambolozott vitázó embernek is ajánlottam magunkat, akik döbbenten csodálkoztak rám” – bizonygatta Weisberg, hogy ő tényleg mindent megpróbált, de hiába. Mikor már nem tudta fizetni alkalmazottjait, biztosítási társaságok kongresszusaira járkált, és autóbiztosító cégeket próbált megnyerni az ügynek. Ezeken a rövid tárgyalásokon egyvalamiről megbizonyosodott: a biztosítók technológiai fejlettsége siralmas. „Hosszú évek munkájára lett volna szükségük, hogy fejlesszenek egy olyan alkalmazást, amilyen a BodyShopBids volt” – mutatott rá Weisberg, aki tudta, hogy ha valahogy el tudja érni, hogy a társaságok az ő alkalmazását használják, máris több tízmillió ügyfele lesz.

Gyorsan megváltoztatta az alkalmazás nevét Snapsheetre és elkezdte a technológiát közvetlenül a biztosítótársaságoknak árulni, akiknek ügyfelei minél előbb szerettek volna túlesni összetört autóik kárbecslésén, anélkül, hogy a helyszínen várják a társaság munkatársát.

A Snapsheettel az ügyfeleknek elég csak 6-10 képet küldeni a balesetről és három órán belül kapnak egy kárbecslést, és autószervizek ezrei közül választhatnak. Az elmúlt évben a céghez több mint 100 ezer igénylés érkezett a legnagyobb biztosítókon keresztül, a növekedés pedig évi 450 százalékos. „Meg voltam győződve róla, hogy a BodyShopBids egy világmegváltó ötlet és biztosan be fog robbanni. De ha ragaszkodtam volna hozzá, akkor nyilvánvalóan a tönk szélére kerültem volna, és ma nem lenne egy jól menő cégem” – tette hozzá Weisberg.

via Business Insider

Az Ön cége sikeres? Ossza meg velünk sikertörténetét, és mi megírjuk! Kérjük adja meg elérhetőségeit, hogy megkereshessük.


Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények! Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Spiró György: Nevessünk már egy kicsit magunkon

Spiró György: Nevessünk már egy kicsit magunkon

Vétóval fenyegeti az USA az ENSZ nemi erőszak elleni javaslatát, mert abortusztámogatást olvas ki belőle

Vétóval fenyegeti az USA az ENSZ nemi erőszak elleni javaslatát, mert abortusztámogatást olvas ki belőle

Benzema mesterhármasával nyert a Real Madrid a La Ligában

Benzema mesterhármasával nyert a Real Madrid a La Ligában

Eladó az egyik legszebb régi hazai Mercedes, amit részben egy magyar tervezett

Eladó az egyik legszebb régi hazai Mercedes, amit részben egy magyar tervezett

Miért nem a katolikus egyház fizeti a Notre-Dame felújítását?

Miért nem a katolikus egyház fizeti a Notre-Dame felújítását?

Nem sikerült lenyomnia a könyvesboltokat az online vásárlásnak

Nem sikerült lenyomnia a könyvesboltokat az online vásárlásnak