szerző:
hvg.hu
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Néhány hónapja érhető el egy frissítés, amellyel pontosabban célba juttathatja posztjait.

Sokan nem tudják, de a posztok közzétételekor külön meg lehet célozni a lájkolókat. Amikor elkészül a poszt, és már be van pipálva a célzási opció, akkor kiválasztható, hogy a lájkolók közül kinek "célozzuk" az adott témát. Ezt a Facebook algoritmusa is preferálja, így nagyobb organikus elérést lehet produkálni: az adott poszt csak azokhoz fog eljutni, akiket tényleg érdekel. Például érdeklődési kör szerint is szűkíthető, hogy kinek küldjük el az adott tartalmat. A Szponzorált tartalom blog szerzője szerint ezzel a funkcióval mindenképpen növelni tudja marketing tevékenységének hatékonyságát.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

Állj mellénk!

Köszönjük a több mint 4000 tagnak és támogatónak, akik idáig
45 millió forinttal segítették munkánkat.
Ha neked is fontos a minőségi újságírás, csatlakozz!
Körömvágó ollóval rabolt, egy óra sem kellett az elfogásához

Körömvágó ollóval rabolt, egy óra sem kellett az elfogásához

Ebbe a hegyeshalmi kertészetbe annyi pénzt tolnak, mint a debreceni BMW-gyárba

Ebbe a hegyeshalmi kertészetbe annyi pénzt tolnak, mint a debreceni BMW-gyárba

Fogyatkozó csepeliek: Bangóné kicsit elszámolta magát

Fogyatkozó csepeliek: Bangóné kicsit elszámolta magát

Ezt alig tudja valaki a tavaszi nap-éj egyenlőségről

Ezt alig tudja valaki a tavaszi nap-éj egyenlőségről

Többen elfogadnák, Orbánék viszont elgáncsolnák az uniós klímatervet

Többen elfogadnák, Orbánék viszont elgáncsolnák az uniós klímatervet

Gulyás: Azonnal elhagyja a Fidesz a Néppártot, ha felfüggesztik

Gulyás: Azonnal elhagyja a Fidesz a Néppártot, ha felfüggesztik