#tech


Hogyan lehet majd pénzt csinálni a metaverzumban?
 

Hogyan lehet majd pénzt csinálni a metaverzumban?

Napjaink egyik legizgalmasabb témája a virtuális valóság, a metaverzumban rejlő lehetőségek. A világ legnagyobb vállalatai igyekeznek elsőként belépni erre az új területre. De mit értünk metaverzum alatt pontosan? Mely iparágak a leginkább érintettek? Ezekre a kérdésekre kerestek választ a Deloitte szakértői.

hvg.hu hvg.hu

A felhő, amely csak idén 482 000 000 000 dollárt termel
 

A felhő, amely csak idén 482 000 000 000 dollárt termel

A Forbes The Cloud 100 listáján szereplő amerikai cégek összértéke tavaly elérte az 514 milliárd dollárt, míg a Gartner prognózisa szerint a felhőszolgáltatásokra fordított globális kiadások 2022-ben várhatóan meghaladják a 482 milliárd dollárt. A T-Systems Magyarország szerint egyre sürgetőbb kihívást jelent a hazai vállalatok számára is a hibrid munkavégzésben rejlő lehetőségek bővítése, ami elképzelhetetlen a felhőalapú szolgáltatások nélkül.

hvg.hu hvg.hu






Tízből hat magyar orvoshoz fordul, ha baljós eredményt mutat az okosórája
 

Tízből hat magyar orvoshoz fordul, ha baljós eredményt mutat az okosórája

A magyar emberek 60 százaléka fordult már, vagy fordulna a jövőben orvoshoz, ha valamely okoseszköze baljós információt mutat – derült ki a Huawei megbízásából készült reprezentatív kutatásból. A felmérés szerint a válaszadók háromnegyede megbízik az okosórája vagy okoskarkötője méréseiben, 42 százalékuk legalább hetente, közel egyharmaduk pedig naponta ellenőrzi az eszközök által mért egészségügyi adatokat. A megkérdezettek mintegy háromnegyede tekint az okoseszközökre hasznos társként az egészségmegőrzés, illetve sportolás során, a felhasználók majd fele pedig állítja, hogy pozitív változást érez az életében az eszközök használatának köszönhetően.

hvg.hu hvg.hu



Nagyon más reklámok jönnek a tévébe: ugyanabban a műsorban mindenki mást lát majd
 

Nagyon más reklámok jönnek a tévébe: ugyanabban a műsorban mindenki mást lát majd

Évtizedek óta a televíziós reklámok jelentik a legnagyobb hirdetési bevételeket a reklámpiacon, és ma már az online kiskereskedők és a közösségi médiaplatformok hirdetéseihez hasonlóan szintén megcélozhatnak bizonyos fogyasztói szegmenseket ezzel a reklámtípussal – mutat rá elemzésében a Deloitte. A tanácsadó cég szerint a targetált hirdetési technológia lehetőséget teremt arra, hogy különböző hirdetések jelenjenek meg ugyanazt a műsort néző fogyasztóknak. Ez idén világszerte mintegy 7,5 milliárd dollár bevételt hozhat majd a társaságoknak.

hvg.hu hvg.hu





Új tarifákat jelentett be a Yettel: korlátlan mobilnettel, SMS-ezéssel
 

Új tarifákat jelentett be a Yettel: korlátlan mobilnettel, SMS-ezéssel

Három, az üzleti piac számára fejlesztett újításról adott hírt a Yettel. A kis- és középvállalkozások igényeire szabott, Business Prime nevű teljesen új tarifaportfólióban a fő hangsúlyt a korlátlan szolgáltatások, a gyorsított ügyfélkiszolgálás és az összevonható készülékkedvezmény kapják. A gépek közötti kommunikáció terén is érkezett újdonság: az LTE-M hálózat.

hvg.hu hvg.hu