szerző:
HVG

Vevőt keres az amerikai Newsweek hetilapra kiadója, a Washington Post Company.

Vevőt keres az amerikai Newsweek hetilapra kiadója, a Washington Post Company. Az 1933-ban indult újság és vetélytársa, a Time évtizedeken keresztül tematizálta az amerikai közéletet, az utóbbi években azonban sokat vesztettek befolyásukból egyéb hetilapok, kábeltévék és végül az internet megjelenésével. A Newsweek üzemi vesztesége tavaly 28,1 millió dollár volt, majdnem kétszer annyi, mint 2008-ban. A hirdetések csökkenése és a példányszám apadása miatt a bevétel 2009-ben több mint a negyedével, 165,5 millió dollárra esett. Míg az ezredfordulón még hetente 3,14 millió fogyott belőle, a tavalyi második félév átlagos példányszáma 2 millió alá csökkent. Ez az 1966-os szint, ahol a 4-ről 3,3 milliósra zsugorodott Time is tart. A vevők egyelőre nem tolonganak a Newsweekért, az amerikai politikai-gazdasági hetilappiacra pedig jellemző, hogy a bajba jutott Business Weekért tavaly csupán 5 millió dollárt adott a Bloomberg hírügynökség, a U.S. News and World Report pedig 2008-ban havi megjelenésűre váltott.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények! Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Munkagép és autó is lángolt ma az országban

Munkagép és autó is lángolt ma az országban

Az ukrán elnökválasztás eddigi talán legbizarrabb incidense ez volt

Az ukrán elnökválasztás eddigi talán legbizarrabb incidense ez volt

Sri Lanka – két nap kényszerszünet

Sri Lanka – két nap kényszerszünet

Benyúlt a rácson, hogy megsimogassa a tigrist, majdnem elvesztette a karját

Benyúlt a rácson, hogy megsimogassa a tigrist, majdnem elvesztette a karját

Észak-Macedónia: kevesen szavaztak, második forduló lesz

Észak-Macedónia: kevesen szavaztak, második forduló lesz

Melyik amerikai elnököt látták a Káma Szútrával a kezében?

Melyik amerikai elnököt látták a Káma Szútrával a kezében?