szerző:
HVG

Súlyos balesetek kísérik a szovjet, majd az orosz tengeralattjárók fejlesztését és üzemeltetését. A feltűnően sok katasztrófa hátterében a szakértők szerint elsősorban az áll, hogy az alacsonyabb rangú csinovnyikok hatalmas nyomás alatt élnek. Ezért sokszor a biztonsági előírások figyelmen kívül hagyásával próbálják gyorsítani a teszteket, illetve végrehajtani a feladatokat. Most pedig – amikor az évek óta tartó gazdasági válság miatt a védelemre is kevesebb pénz jut – még nagyobb a feszültség, és sokasodnak a hibalehetőségek. Az utóbbi évtizedek legsúlyosabb – és ismertté vált – szovjet és orosz tengeralattjáró-balesetei:

HVG aktuális hetilap

A cikk teljes terjedelmében a hetilapban olvasható.

A legfrissebb lapszámot keresse az újságárusoknál, iPadre optimalizált változatát az App Store-ban, vagy fizessen elő a hetilap nyomtatott vagy digitális kiadására.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
2000 lóerős utcai elektromos rakéta az Lotus Evija

2000 lóerős utcai elektromos rakéta az Lotus Evija

Jól gondolja meg, befizet-e az új MacBook Airre: lassabb, mint az előző

Jól gondolja meg, befizet-e az új MacBook Airre: lassabb, mint az előző

Huszadik vb-aranyát nyerte az oroszok sztárja

Huszadik vb-aranyát nyerte az oroszok sztárja

Nyári „uborkaszezon”: 8 dolog, amit most érdemes elvégezned az irodában

Nyári „uborkaszezon”: 8 dolog, amit most érdemes elvégezned az irodában

Ismét drágulásra ébredhetnek az autósok

Ismét drágulásra ébredhetnek az autósok

A Nagymarosnál Dunába gurult autó sofőrje szerint öccse engedte ki a kéziféket

A Nagymarosnál Dunába gurult autó sofőrje szerint öccse engedte ki a kéziféket