Tetszett a cikk?

Magyar Bormarketing Kht.

Magyar Bormarketing Kht. néven új céget hoz létre áprilisban a Borakadémia, a Magyar Szőlő- és Bortermelők Szövetsége, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT), a Magyar Borrendek Országos Szövetsége, valamint a Pannon Bormíves Céh (PBC). Urbán András, a HNT főtitkára a HVG-nek elmondta: az alapítók célja, hogy kézbe vegyék a magyar bor marketingjét. Ígéretet kaptak, hogy a tagok által előteremtett források minden egyes forintjához ugyanannyit hozzátesz az agrártárca. 2006-ra pedig a mezőgazdasági termékek marketingbüdzséjét jelenleg kezelő Agrármarketing Centrum Kht.-től teljes egészében átvehetnék a bormarketinget, annak forrásával együtt. Az új kht egyik alapítója, a PBC más úton is próbálkozik, legalábbis ő kezdeményezte a napokban hasonló célokkal alakult Magyar Független Szőlő- és Bortermelők Országos Szövetségét.

Mi kell ahhoz, hogy tényleg Orbáné legyen minden idők legnagyobb gazdaságélénkítő csomagja?

Mi kell ahhoz, hogy tényleg Orbáné legyen minden idők legnagyobb gazdaságélénkítő csomagja?

Csak 19 ezer kilométer van ebben az eladó 33 éves Lada kombiban

Csak 19 ezer kilométer van ebben az eladó 33 éves Lada kombiban

Tíz év alatt tizedére esett az autólopások száma

Tíz év alatt tizedére esett az autólopások száma