Tetszett a cikk?

A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium ez év május végéig nettó 570,4 millió forintot költ kommunikációs kampányra -...

A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium ez év május végéig nettó 570,4 millió forintot költ kommunikációs kampányra - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből. A keret tavaly 390 millió forint volt, április végén indult, míg az idén már márciusban megkezdték a hirdetési akciókat. Az idei kampányban folytatódik a vállalkozói forrásokat tartalmazó portál népszerűsítése, és ebből a keretből jutott az SZDSZ-es minisztériumok eredményeit bemutató hirdetményre. Külföldi lapokban megjelenő befektetésösztönző reklámokra például 136 milliót költenek. Az idei közbeszerzési eljárás kampánytervezésre és -kivitelezésre kiírt részét a Lowe GGK Reklám Kft. nyerte meg 191,9 millió forintos ajánlattal, ugyanerre a cégre bízta a tárca tavalyi keretének az elköltését. A médiatervezést és -vásárlást a Young & Rubicam Budapest Kft. és a Mediaedge:cia Hungary Kft. nyerte el, összesen 378,5 millió forintos ajánlattal. Ők győztek az idén júniusig szóló, 2 milliárd forintos kormányzati kommunikációs tenderen is: a Miniszterelnöki Hivatal a Young & Rubicam Kft.-vel 275 millió, a Mediaedge:cia Kft.-vel 900 millió forint keretösszegű szerződést kötött (HVG, 2005. március 26.).

Greta Thunberg kiakadt azon, mennyire élvezték a G7-vezetők a légiparádét

Greta Thunberg kiakadt azon, mennyire élvezték a G7-vezetők a légiparádét

Négy védettségi igazolványt is kapott egy zuglói nő, de mindegyik érvénytelen

Négy védettségi igazolványt is kapott egy zuglói nő, de mindegyik érvénytelen

Jobb sorsot akarunk, mint az őseink? Javíthatunk az életregényünkön

Jobb sorsot akarunk, mint az őseink? Javíthatunk az életregényünkön