A fogyasztók megtévesztésére alkalmas reklámért 48 millió forint versenyfelügyeleti bírságot kell fizetnie a...

A fogyasztók megtévesztésére alkalmas reklámért 48 millió forint versenyfelügyeleti bírságot kell fizetnie a Masterfoods Magyarország Bt.-nek. A Gazdasági Versenyhivatal versenytanácsa a cég Chappi kutyaeledel-reklámjait kifogásolta, amelyekben például a "kiadós étkezés húsimádóknak" szlogen jelentős hústartalmat ígért, miközben e száraztápok csak 4 százalék húst tartalmaznak. A marhahúsos változat esetében pedig a cég elfedte a termék valós összetételét, márpedig a vizsgálatok szerint az marhahúst nem, csak marhavért tartalmaz, baromfihús és más húskeverékek mellett. A fogyasztók megtévesztésének minősül a versenytörvény értelmében, ha az áru valamely lényeges tulajdonságáról, például összetételéről, valótlan tényt vagy valós tényt megtévesztésre alkalmas módon állítanak.

Százmilliókat kaszált a Szerencsejáték Zrt. azon, hogy megemelte a lottó árát

Százmilliókat kaszált a Szerencsejáték Zrt. azon, hogy megemelte a lottó árát

500+ lóerős új Mercedes SUV jött hazánkba, amire felvehető a 7 üléses támogatás

500+ lóerős új Mercedes SUV jött hazánkba, amire felvehető a 7 üléses támogatás

Trump bemutatta az amerikai űrhaderő logóját, azonnal felbolydult az internet

Trump bemutatta az amerikai űrhaderő logóját, azonnal felbolydult az internet

Meghalt egy magyar férfi a bangkoki repülőtér fogdájában

Meghalt egy magyar férfi a bangkoki repülőtér fogdájában

A Bankszövetség biztos benne, hogy most tényleg elindul az azonnali átutalás

A Bankszövetség biztos benne, hogy most tényleg elindul az azonnali átutalás

Újítás a Wizz Airnél: pénzért automatikusan elvégzi a rendszer az utasfelvételt

Újítás a Wizz Airnél: pénzért automatikusan elvégzi a rendszer az utasfelvételt