Tetszett a cikk?

Alig egy hónappal az uniós pályázatról tervezett közgyűlési döntés előtt még a főpolgármester szabaddemokrata...

Alig egy hónappal az uniós pályázatról tervezett közgyűlési döntés előtt még a főpolgármester szabaddemokrata párttársai számára sem világos, mennyibe fog kerülni és mikorra készül el a Kelenföldi és a Keleti pályaudvar közötti 4-es metró. Demszky Gábor a múlt héten mindössze annyit közölt, hogy az Európai Bizottság tanácsadó szervezete, a Jaspers javaslata alapján 17,8 milliárd forinttal csökkentették a beruházás költségvetését, és 11,6 milliárd forinttal növelték a tartalékkeretet, valamint a késés okozta esetleges költségtúllépés miatt 2010 ősze helyett 2011 júniusára tolták ki a befejezést. Várhatóan elmarad a Baross térnél a Bethlen Gábor utca sétálóutcává alakítása, a Thököly út felújítása, s kevesebb jut a Kelenföldi pályaudvarhoz csatlakozó P+R parkolóra is. A beruházás összköltségéről a főpolgármesteri hivatal tájékoztatójában két adat is szerepel: a megtérülés esetében 348 milliárd forintos projektköltségből, az uniós támogatásnál pedig 450 milliárd forintos költségvetésből indulnak ki - hiszen a remélt 60 százalékos uniós támogatást 270 milliárd forintra teszik.

Hét nap gazdaság

Veszélyes jenhitelek

A bankvezetőket és az ügyfeleket egyaránt óvja a jenalapú hitelek fokozott kockázatától a Pénzügyi Szervezetek Állami...

Ha Orbán vétózik, uniós ingyen pénztől esünk el

Ha Orbán vétózik, uniós ingyen pénztől esünk el

Különleges technikával készít lámpát egy magyar tervező

Különleges technikával készít lámpát egy magyar tervező

Már vagyonkezeléssel is foglalkozik a hazai randivonalak királya

Már vagyonkezeléssel is foglalkozik a hazai randivonalak királya