szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

A német Lufthansa a közeljövőben annak ellenére 150 millió eurót fordít az első osztályú és businessvárók...

A német Lufthansa a közeljövőben annak ellenére 150 millió eurót fordít az első osztályú és businessvárók fejlesztésére, hogy az idén majdnem harminc százalékkal megcsappant az ilyen utasoktól származó jövedelme. Frankfurtban például több luxusváró mellett az 1800 négyzetméter alapterületű First Class Terminal szolgálja ki a megkülönböztetett bánásmódot megfizető kuncsaftokat. A belépés jogát a turistaosztályú többszörösébe kerülő first class jeggyel lehet megváltani, vagy azzal, ha valaki kiemelt törzsutas, amihez businessosztályon például két éven keresztül átlagosan háromhetente kell megtenni a Frankfurt–New York távolságot. Az ilyen utasokat irodák, hangszigetelt hálószobák, multimédia-sarkok, fürdőszobák, masszázs és pár óránként megújuló, ingyenes ételválaszték várja, a repülőgéphez pedig Mercedes limuzinban gurulhatnak ki. A terminál annyira népszerű, hogy sokan akkor is már reggel megjelennek, ha a gép csak az esti órákban száll fel.

Máshogy jönnek majd a Windows-frissítések

Máshogy jönnek majd a Windows-frissítések

Kiderült a legdrágább Suzuki alapjának, a Toyota RAV4 PHEV-nek a hazai ára

Kiderült a legdrágább Suzuki alapjának, a Toyota RAV4 PHEV-nek a hazai ára

Beindult a pilótekeringő, újra lesz Schumacher a Forma–1-ben

Beindult a pilótekeringő, újra lesz Schumacher a Forma–1-ben