szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az internetes cégnek főként a keresőprogramhoz csatolt marketingszolgáltatások miatt nőtt meg adózott eredménye a tavalyihoz képest.

A Yahoo Inc. internetes tartalomszolgáltató szerdán New York-i tőzsdezárás után arról számolt be, hogy második negyedévi adózott eredménye több mint a duplája lett az egy évvel korábbinak, részben a kereső alapfunkcióhoz csatolt marketing szolgáltatást végző leányvállalata, az Overture Services bevételnövekedése révén.



A Sunnyvale-i székhelyű Yahoo második negyedévi adózott eredménye 112,5 millió dollár, részvényenként 8 cent volt az egy évvel korábbi 50,8 millió dollár, 4 cent/részvény után. Az elemzők 7 és 10 cent közötti részvényarányos eredményre számítottak.



A Yahoo bevétele a szakértők által vártnál szerényebb mértékben, 609,1 millió dollárra nőtt a tavalyi második negyedévi 321,4 millió dollárról. A Reuters által megkérdezett elemzők 590,6 és 627,5 millió dollár közötti bevételt vártak.



A Yahoo árfolyama a Nasdaq-on a rendes kereskedési idő végén 60 cent veszteséggel 32,62 dolláron zárt, a tőzsdeidőn túli INET kereskedés első 40 perce után mintegy 11 százalékos árfolyameséssel 29,05 dolláron volt. (MTI)
Karácsony: A kormány a járvány alatt tönkreteszi az önkormányzatokat

Karácsony: A kormány a járvány alatt tönkreteszi az önkormányzatokat

Autósmozivá alakítja stadionját a Miami Dolphins

Autósmozivá alakítja stadionját a Miami Dolphins

Június közepére várható a hidroxiklorokin vizsgálatának eredménye

Június közepére várható a hidroxiklorokin vizsgálatának eredménye