Volt egy nagyon kellemetlen hiba a Wizz Air rendszerében: lehet, hogy néha több pénzt vontak le?

Volt egy nagyon kellemetlen hiba a Wizz Air rendszerében: lehet, hogy néha több pénzt vontak le?

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy igen érdekes észrevétellel keresett meg minket egy olvasó: úgy tapasztalta, hogy a Wizz Air online foglalási rendszere időnként bár kijelzi a kedvezményt, de a folyamat végén végül nem a kedvezményes árral számol, és az indokoltnál több pénzt von le az utas bankkártyájáról.

Kellemetlen dologgal szembesült olvasónk egy hozzátartozója, aki repülőjegyet vásárolt a Wizz Air online foglalási felületén. A folyamat végén ugyanis többe került a repülőjegy, mint azt közben végig jelezte a rendszer. A hibát reprodukálnia is sikerült. Íme a leírása.

A hiba Wizz Discount Club tagokat érinthet, amennyiben bejelentkezés nélkül kezdik meg az internetes foglalást, majd a folyamat közbeni bejelentkezés után egy adott ponton oldalfrissítést eszközölnek a böngészőben. A konkrét hiba a foglalás végén fog előjönni, ugyanis a kártyás fizetési mód kiválasztásánál a kedvezményes klubtagsági ár fog szerepelni, míg az átutalásos lehetőségnél a kedvezmény nélküli ár.

Erről olvasónk a légitársaságnak is beszámolt, de ahogy írja, nem akarták elismerni a tévedést, azt mondták, hogy ő szúrt el valamit.

A panaszkezelés során elutasítottak minden érvet, valamint a wizzair honlapján megadott online vitarendezési kezdeményezésre sem reagáltak semmit.

Az ügy ott vett némi fordulatot, amikor az olvasónk által jelzett hibajelenség leírásával nem csak ő kereste meg a légitársaságot, hanem mi is. Hétvégén, első jelzésünk után egy nappal azt már a Wizz Airnél is megerősítették, hogy

egy időszakos hiba következtében egyes nagyon ritka esetekben a foglalás végső összegében nem jelent meg a Wizz Discount Club tagsági díja, amikor a foglalást egyes Wizz Discount Club tagsággal nem rendelkező felhasználók végezték.

A vállalat megfogalmazása szerint "amint a Wizz értesült erről a technikai hibáról, az illetékes csapat azonnal elkezdett dolgozni a megoldáson és még aznap kijavították". Fontos azonban, hogy ez nem egészen a fenti felvetésre válasz, a légitársaságnál ugyanis a többletpénzt levonós hibát nem tudták reprodukálni.

Az ügy érdekessége, hogy mire a Wizz előállt a válasszal, olvasónk is újra jelentkezett: azt tapasztalta, hogy éppen a mi érdeklődésünkkel egyidőben váratlanul elhárult a Wizz rendszerében a többletpénzt levonós hiba, az, amelyt a vállalat tájékoztatása szerint nem találtak meg, így el sem tudták ismerni.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

Hozzászólások