szerző:
MTI

A két ország között továbbra is napi 16 pár vonat közlekedik majd, de nem mindegyik indul Amszterdamból.

Hétfőtől harminc perccel rövidül a Brüsszel és Amszterdam közötti intercity vonatok menetideje – írta a La Libre Belgique című belga napilap hétfőn.

A két főváros közötti menetidő 2 óra 53 perc lesz. A Hollandia és Belgium között közlekedő vonatok száma a korábbival megegyezően, 16 marad naponta, azonban megosztják azokat: tizenkettő közülük Amszterdamot, négy Hágát köti össze a belga fővárossal.

A megváltozott menetrend azokat a vonatokat érinti, amelyek megállnak a zaventemi, Brüsszel nemzetközi repülőterén is. Belgiumban egy újabb megállót is létesítettek, a vonatok hétfőtől megállnak Noorderkempen állomáson is. Az intercity Hollandiában Roosendaal és Dordrecht helyett Breda jobb megközelíthetőségét biztosítja.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
"Az internet világában az emberiség olyan lett, mint egy olyan kórus, ahol csak szólisták vannak" – erős beszédet mondott a Nobel-díjas Tokarczuk

"Az internet világában az emberiség olyan lett, mint egy olyan kórus, ahol csak szólisták vannak" – erős beszédet mondott a Nobel-díjas Tokarczuk

Péterfy Gergely: "Berágott a mi kis gulyás-Napóleonunk"

Péterfy Gergely: "Berágott a mi kis gulyás-Napóleonunk"

Hat személyt vettek őrizetbe az eperjesi robbanással kapcsolatban

Hat személyt vettek őrizetbe az eperjesi robbanással kapcsolatban

A tüntetés szervezői a Vígszínházat is hívták az egyeztetésre, de nem kaptak visszajelzést

A tüntetés szervezői a Vígszínházat is hívták az egyeztetésre, de nem kaptak visszajelzést

Váratlanul nagy arányban csökkent a kínai export

Váratlanul nagy arányban csökkent a kínai export

Hiába vesztünk évi 27 milliárdot az új állampapíron, megmagyarázták, miért marad minden így

Hiába vesztünk évi 27 milliárdot az új állampapíron, megmagyarázták, miért marad minden így