szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Már nem csak a Google, a Yahoo vagy az Amazon, de az Apple is jó üzletet lát a közel egymillió előfizetővel rendelkező streaming szolgáltató felvásárlásában.

Miért fizetne valaki a kábeltévéért, ha a neten ingyen meg lehet nézni a tévésorozatokat? Az Egyesült Államokban a Hulu legálisan kínálja ezt a szolgáltatást – és most a cég eladó.

Az Apple azt fontolgatja, hogy megvásárolja a népszerű amerikai online tévéprogram-platformot a Wall Street Journal híre szerint. A lap "megbízható forrásokra" hivatkozva azt írja, a tárgyalások még nagyon korai stádiumban vannak, és azt sem lehet tudni, ajánlattételre sor került-e már.

A Hulu mögött az NBC/Universal-tulajdonosa (Comcast), a Disney, a Fox-tévécsoport tulajdonosa (News Corp) és a Providence Equity Partners magántőke társaság áll.

Korábban az Amazon, a Google és a Yahoo is érdeklődött már a Hulu iránt. Érdeklődött a Microsoft is, de visszaléptek.

Az amerikai csatornák egy éve vágtak bele a Huluval az online-üzletbe próbaképp. Tévésorozatokat lehet ingyen megnézni a Hulun, mely reklámokból tartja fenn magát, illetve a 7,99 dolláros prémium szolgáltatás hoz bevételt a cégnek. Ezer tévésorozat 33 000 epizódjához lehet hozzáférni és több száz mozifilmet lehet megnézni a legkülönbözőbb eszközökről - számítógépekről, okostelefonokról.

A kezdeményezés rengeteg feszültséget okozott a kábeltévé társaságokkal, melyek nyilván pénzért kínálnak nagyon hasonló szolgáltatást. A wsj szerint ez lehet az oka, hogy jelenlegi tulajdonosai kihátrálnának a projekt mögül.

A videostreaming szolgáltatás (a filmeket nem töltik le, hanem az interneten lehet megnézni, mint a YouTube-on) csak az Egyesült Államokban elérhető.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

life-style.hu Tech

Így lesz az iPhone univerzális távirányító régi tévékhez is

A mai tévék nagy része már képes arra, hogy wifi kapcsolat segítségével kommunikáljon az okostelefonokkal. Ez nem is olyan nagy különlegesség, ám egy új kiegészít segítségével az iPhone a régi tévéket is képes irányítani. Mint egy univerzális távirányító.

MTI Gazdaság

Jobban szeretik a tévénézők a termékelhelyezést, mint a reklámot

A tévénézők 70 százaléka látott már olyan magyar gyártású tévéműsort, amelyben találkozott termékmegjelenítéssel, s a többség ezt szívesebben nézi, mint a reklámot - olvasható az Ipsos a közelmúltban végzett felmérésének összefoglalásában, amelyet hétfőn juttattak el az MTI-nek.