VIDEÓK
A zöld teát évezredek óta nem csupán kellemes italként, hanem gyógyítási célból is fogyasztják, a legkülönbözőbb betegségek, panaszok kezelésére. A legújabb tudományos vizsgálatok most azt jelzik, hogy a zöld tea a csontok erősítésére is alkalmas – írták hongkongi kutatók a Journal of Agricultural and Food Chemistry legújabb számában.
2009. szeptember 26., szombat, 11:14
A csontok erősítésére, az oszteoporózis megelőzésére gyakorta alkalmazott szerek védhetik a rákos pácienseket a kezelésükre használt radioaktív sugárzás egyik káros hatásától, a leukémia kialakulásától - közölték amerikai kutatók vasárnap.
MTI
2009. április 20., hétfő, 15:40