szerző:
MTI

Férfi és női kolbászt árul Németországban egy üzletlánc, de a vevők nem nagyon lelkesednek az újításért.

A férfi kolbászok jóval fűszeresebbek és kétszer vastagabbak, mint a nőknek készült húsáru. Ennek ellenére a "nőkolbász" kerül többe. A csomagolást szintén bírálják feministák, mert az szerintük egyértelműen szexista. A nőknek szánt kolbászon izmos férfi feszít félmeztelenül felhős égháttérrel, míg a férfiaknak ajánlotton vonzó nő tüzes háttérrel.

"Természetesen nem dől össze a világ a kolbászoktól, viccnek is lehet tekinteni, de az egész makacsul továbbra is nemek közötti minőségi különbséget sugall az embereknek” – írta Antje Schrupp feminista újságíró politológus világhálós blogjában. „Megmutattam a páromnak a kolbászokat a csomagolásukkal, és ő is felháborodott, erre már klaviatúrát ragadtam! A probléma ráadásul általános, láttam már női és férfi mustárt is" – idézte a The Local című svéd lap német kiadása Schruppot.

Az üzletlánctól azt közölték, hogy a nőkolbász azért drágább, mert a férfinál jóval soványabb, alacsonyabb zsírtartalmú húsból és kiváló minőségű zöldségekből készült.

HVG Pártoló Tagság program

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!