Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Összesen 361 millió eurós bírságot szabott ki feltételezett árkartell miatt a világ nagy mosószergyártóira a francia versenyhivatal.
Az indoklás szerint a Colgate-Palmolive, a Henkel, valamint a Procter & Gamble 1997 és 2004 között egymás között rögzítették a franciaországi mosószerárakat. Az Unilever megmenekült a bírságtól, mert még 2008-ban önként beismerte a kartellezést.
Az árazásról hotelekben és vendéglátóhelyeken évente többször, álneveket használva, titkos találkák keretében állapodtak meg a cégek képviselői.
A megbüntetett cégek közül a Henkel - amelynek 92,3 millió eurót kellene fizetnie - vitatja a bírság jogosságát és fellebbez. Azt állítja, hogy a mostani ítéletben vizsgált időszakban - 2002-2005 között - alkalmazott praktikákat az EU már áprilisban szankciókkal sújtotta, de ezek során a Henkelt felmentették. Mivel a Henkel szerint az akkor vizsgált területek között az árrögzítési ügyek is szerepeltek, ezért most nem méltányos ezt felülbírálni, illetve a cég számára hátrányos döntést hozni.
A cég a bírság mértékét is kifogásolja, tekintve, hogy állításuk szerint elsőként fedték fel, hogy az árrögzítési ügynek európai vonatkozása van.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Szerinte Majkát neki köszönhetjük.