szerző:

A tavaly nyári és őszi, összesen több mint 700 millió forintos migránsellenes kampány után a kormány november végén újabb kommunikációs gigaprogramot indított, így már valószínűleg meghaladja az egymilliárdot a célra eddig szánt teljes büdzsé – írta a Világgazdaság.

Folytatja a kormány a migránsellenes kommunikációs kampányt, a tavalyi júniusi és szeptemberi, egyenként nettó 300 millió forintos (bruttó 381 milliós) kampány után november végén újabb programot indított, amelyre április végéig összesen nettó 1,2 milliárd forint (bruttó 1,5 milliárd) áll rendelkezésére – közölte a VG.

©

A nyertes a korábbi bevándorlós kampányokat is menedzselő Network 360 (korábbi nevén: HG 360) Reklámügynökség Kft. közösen az Affiliate Network Kft.-vel. Mindkét cég Csetényi Csabának, a Hamu és Gyémánt csoport egyik tulajdonosának az érdekeltsége, akit a sajtó Rogán Antal szomszédjaként emleget.

A tetemes büdzsén két kampánytéma osztozik, a betelepítési kvóta és a növekedésösztönző csomag. Egyelőre nem tudni, milyen arányban oszlanak meg a költségek, ahogy azt sem, milyen kommunikációs üzenetek és felületek szerepelnek a kampányban. A szerződést megkötő Miniszterelnökségi Kabinetiroda nem válaszolt a lap részleteket firtató kérdéseire.

Bár jelenleg nem sok jele van nagyobb kommunikációs aktivitásnak a témában, nemsokára újra indulhat a PR-gépezet, legalábbis erre lehet következtetni abból, hogy Orbán Viktor tegnap a parlamentben a kötelező betelepítési kvóta elhárítását nevezte meg a következő időszak legfontosabb feladatának.

Cikk megosztása
Címkék