Beleszólna a kormány a reklámügynökségek és a médiacégek viszonyába

A Napi Gazdaság szerint egy kormány-előterjesztés szerint újraszabályoznák a médiacégek és a reklámügynökségek viszonyát, megszüntetnék például a bónusznak nevezett jutalékot.

  • MTI MTI
Beleszólna a kormány a reklámügynökségek és a médiacégek viszonyába

A jövőben a reklámügynökségek nem állhatnak szerződéses kapcsolatban a médiacégekkel, és nem alkalmazhatnak bónuszokat – a Napi Gazdaságban pénteken megjelent információ szerint ez áll abban a kormány-előterjesztésben, amely a jövő héten kerülhet a parlament elé.

A cikk szerint a 2016-os adócsomagban megjelenő rendelkezés megszüntetné azt, hogy a médiumok – általában 20-25 százalékos – bónusszal díjazzák a hozzájuk hozott reklámköltésért az ügynökségeket. Ezek az új szabály hatályba lépése után csak a hirdetővel állnának szerződéses kapcsolatban, a reklámozó pedig közvetlenül a médiumoknak fizetne.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek