szerző:
MTI

Szemetelnek, hangoskodnak a turisták, ezért kellett a kampány.

Mini plakátkampányt indított a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK), hogy felhívja a külföldi turisták figyelmét a megfelelő viselkedésre, miután a nagyvárosokban, így Budapesten is egyre több a panasz az erősödő turizmus negatív hozadékaira, a szemetelésre, hangoskodásra.

A központ közlése szerint arra akarják felhívni a turisták figyelmét, hogy

"ízléssel és tisztelettel viseltessenek a főváros iránt."

Ezt mindenesetre udvarias formában teszik, a plakátokon Budapest egy-egy látványossága látható palackba zárva, azzal a felirattal, hogy Travel. Enjoy. Respect; Welcome to Budapest. (Utazz, élvezd, tiszteld, üdvözlünk Budapesten)

November 15-ig látható kétszáz plakát a metrókon, a tervek szerint a kampányt jövőre is folytatják. A kampányt a Budapesti Közlekedési Központtal (BKK) és a BKK plakátfelületeit értékesítő Promix Zrt.-vel közösen indította a turisztikai központ, így a felületeket ingyen kapták. A plakátok gyártása, ki és levétele 634 ezer forintba kerül áfa nélkül.

HVG Pártoló Tagság program

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!
Balogh Csaba Tech

Ha Magyarországra jössz, felejtsd el, hogy elhiheted a híreket

Egyre mélyül a válsághelyzet, általános a bizalmatlanság a hazai médiával szemben – derül ki az Digital News Media Report 2017 című friss jelentésből, melyet a Bécsben zajló GEN Summit médiainnovációs konferencián mutattak be, csütörtökön. Egyre többen a Facebookról tájékozódnak.