szerző:
MTI

Szemetelnek, hangoskodnak a turisták, ezért kellett a kampány.

Mini plakátkampányt indított a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK), hogy felhívja a külföldi turisták figyelmét a megfelelő viselkedésre, miután a nagyvárosokban, így Budapesten is egyre több a panasz az erősödő turizmus negatív hozadékaira, a szemetelésre, hangoskodásra.

A központ közlése szerint arra akarják felhívni a turisták figyelmét, hogy

"ízléssel és tisztelettel viseltessenek a főváros iránt."

Ezt mindenesetre udvarias formában teszik, a plakátokon Budapest egy-egy látványossága látható palackba zárva, azzal a felirattal, hogy Travel. Enjoy. Respect; Welcome to Budapest. (Utazz, élvezd, tiszteld, üdvözlünk Budapesten)

November 15-ig látható kétszáz plakát a metrókon, a tervek szerint a kampányt jövőre is folytatják. A kampányt a Budapesti Közlekedési Központtal (BKK) és a BKK plakátfelületeit értékesítő Promix Zrt.-vel közösen indította a turisztikai központ, így a felületeket ingyen kapták. A plakátok gyártása, ki és levétele 634 ezer forintba kerül áfa nélkül.

Balogh Csaba Tech

Ha Magyarországra jössz, felejtsd el, hogy elhiheted a híreket

Egyre mélyül a válsághelyzet, általános a bizalmatlanság a hazai médiával szemben – derül ki az Digital News Media Report 2017 című friss jelentésből, melyet a Bécsben zajló GEN Summit médiainnovációs konferencián mutattak be, csütörtökön. Egyre többen a Facebookról tájékozódnak.