szerző:
hvg.hu

Dübörög a Facebook átalakítási terve: az események mellett az üzenőfalat is téma alapján lehet majd rendezni, egy külön menüpontban pedig hamarosan gyorsan vásárolhatunk is a közösségi oldalon.

Igen hasznos újítási tervek szivárogtak ki még év végén a Facebook háza tájáról: az események között például témák és időpont szerint lehet majd válogatni, és egy Twitteren megosztott kép tanúsága szerint a személyes ízlés felé tart az üzenőfal is. Jason Stein szúrta ki, hogy a közösségi oldal fejlesztői tesztelik a lehetőséget, amellyel témák (sport, divat, politika stb.) lehet majd a tartalmakat szűrni a facebookos üzenőfalról – számolt be a The Verge.

Önmagában már ez is komoly változás lehet a böngészésnél, de így sem ez a legérdekesebb hír, hanem amit itt láthat.

©

Tekintve, hogy az Egyesült Államokban már pénzt is lehet utalni Messengeren keresztül, nem is váratlan a lépés: Marketplace néven egy olyan bevásárlószekciót terveznek a Facebookra, ahol az általunk kedvelt oldalak alapján különböző termékeket szerezhetünk be.

Így például megvehetjük a jegyet kedvenc együttesünk koncertjére vagy imádott sportcsapatunk mezét is be lehet szerezni majd anélkül, hogy el kellene hagyni a Facebookot. Ezt a lehetőséget az USA-ban már néhány szerencsés használni is tudja, a visszajelzések alapján fejlesztik tovább az ötletet.

Ha ez érdekes volt, hasonlókért lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.


Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!