szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Kevesebb lesz idén a karácsonyi akció - írja szerdai számában a Napi Gazdaság

Annak ellenére, hogy a nagy alapterületű áruházakban több mint egy hete megkezdődött a karácsonyi szezon, a menedzsereket a forgalom szervezése és az akciók kommunikálása helyett mintha inkább az kötné le, hogyan fedezzék költségátcsoportosítással a válságadót.

Bár valóban nem látszik, hogy a kereskedők törődnének az év legfontosabb szezonjával, a színfalak mögött még erősebb munka folyik, mint a korábbi időben - mondta Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára a lapnak. Mint mondtam, a válságadó élesebb versenyre ösztönöz mindenkit, ugyanis aki most képes jó forgalmi pozíciót fogni, annak jövőre kisebb gondot okoz a pluszteher. Vámos szerint ugyanakkor az idén aligha lesz annyi akció és akciós termék, mint tavaly vagy tavalyelőtt.

Ennek az az oka, hogy e nélkül is fellendülő forgalomra számítanak. Vámos is optimista a karácsonyi szezonnal kapcsolatban, hiszen a tavalyi folyóáras- és a volumencsökkenés az alacsony bázis miatt az idén nem ismétlődhet meg.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!