szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az Elmű-Émász társaságcsoport általános szabályai szerint részletfizetést, esetleg halasztást is kérhetnek azok az ügyfelek, akik a DRB bankcsoport bankjainál megszabott kifizetési limit miatt két hónapon belül nem tudják rendezni villanyszámlájukat.

Ha valakinek az jelent gondot, hogy banki átutalással nem megoldható a villanyszámla kifizetése, akkor kérhet postai csekket a szolgáltatótól, illetve fizethet például az internet segítségével vagy az új automatákkal - közölte Boross Norbert, az Elmű-Émász társaságcsoport szóvivője.   

A szóvivő szerint a számlafizetés elmaradása esetén az áramot 60 nap után kapcsolják ki. Ha valaki úgy látja, hogy két hónapon belül nem jut pénzhez, ezért nem tud fizetni, akkor kérhet részletfizetést, illetve halasztott fizetést. Ez utóbbi bonyolultabb, de van rá lehetőség - közölte. Az ügyfélszolgálatokon egyénileg bírálják el, hogy a kérelmező megfelel-e a feltételeknek.

Boross Norbert arra hívta fel a figyelmet, hogy ha valaki nehéz helyzetbe kerül, ne várja meg a 60 napot, célszerű már korábban felvenni a kapcsolatot az áramszolgáltató ügyfélszolgálataival.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!