Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
HVGÉv végi vásárlói rohamra számíthatnak az internetes áruházak és a termékeiket a világhálón is kínáló cégek.
HVG
Év végi vásárlói rohamra számíthatnak az internetes áruházak és a termékeiket a világhálón is kínáló cégek. A november közepén indult, alig másfél hónapos karácsonyi szezonban - az amerikai Forrester Research piackutató intézet előrejelzése szerint - Európában 58 százalékkal, összesen 51 milliárd euróra emelkedhet az online vásárlások értéke. Az internetet használók 58 százaléka szándékozik a világhálón keresztül beszerezni szeretteinek a karácsonyi meglepetést. Az internetes ajándékvétel népszerűsége az egyre nagyobb kedvezmények mellett a széles sáv terjedésének, valamint a kényelemnek is köszönhető: egyre többen akarják elkerülni a karácsonyi tolongást. A britek közül várhatóan 27 millióan összesen 20 milliárd eurót költenek internetes ajándékbeszerzésre. A németek jóval többen, 33 millióan készülnek világhálós vásárlásra, ám lényegesen kevesebbet szánnak az ajándékozásra. Az olaszok, a görögök és a hollandok viszont továbbra is inkább a hagyományos módon, személyesen kívánják kiválasztani a karácsonyi meglepetést, e-vásárlásaik értéke várhatóan 2 milliárd euró alatt marad. Az ünnepre készülődők az idén is elsősorban utazási szolgáltatásokat vesznek az interneten, emellett a könyv, a cd és a dvd, a ruha, az ékszer, az óra, a játék és a szórakoztatóelektronikai berendezések a legkeresettebbek.