Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Wesley Meuris munkája A legnagyobb tolongás a „múzeumgalériák” standjai körül volt.
Wesley Meuris munkája
A legnagyobb tolongás a „múzeumgalériák” standjai körül volt. Tucatnyi, elsősorban New York-i, párizsi és müncheni kiállító (köztük a világhírű Marlborough, Art of this Century, Galerie de France, Lelong, Thomas) olyan klasszikus és újavantgárd kínálattal rukkolt elő, melyből egy komplett modern múzeum névsorát lehetett volna összeállítani sokszorosan „ellenőrzött”, kanonizált művészekből -- Alberstől Wesselmannig. Mindez mégsem változtatott a madridi vásár alapvetően kortárs jellegén. (Műértő, 2005. március)