A Gödöllői Szolgálat című hetilap a héten számolt be önkormányzati forrásokra hivatkozva arról, hogy csak egy Lidl áruház nyitására számíthatnak a közeljövőben a gödöllőiek, miután a társaság visszalépett az egyik beruházástól.
Tőzsér Judit, a Lidl PR-vezetője hangsúlyozta, hogy nincs szó visszalépésről, egyszerűen nem teljesültek a kritériumok. Ahhoz, hogy elinduljon a beruházás, szükségük lett volna több engedélyre is, amelyek közül egyet, az út építésére szólót nem kapta meg határidőre, 2011. december 31-ig a Lidl, így a szerződést automatikusan felbontották.
Magyarországon 148 Lidl-áruház működik, mindegyik saját tulajdonban. A társaság a következő két hónapban Vácott és Sopronban ad át egy-egy új boltot. A Lidl hét éve nyitotta meg első magyarországi áruházát, termékei több mint 40 százaléka magyar. A PR-vezető példaként említette a húsokat, és a pékárut. Hozzátette: a cég arra törekszik, hogy a magyar beszállítókat minél jobb pozícióba helyezze.
A társaság nem közöl forgalmi adatokat, a Nielsen becslése szerint 2010-ben 135 üzlettel a Lidl forgalma 221 milliárd forint volt. Egy évvel korábban 122 üzlettel 191,2 milliárd forint volt a becsült forgalom.