A Versenytanács megállapította, hogy az Unilever a Dove Intenzív krém 2005 júliusában indított - a TV2-n, az RTL Klubon, az Írisz Tv-n, illetve a Spektrum TV-n több száz alkalommal sugárzott - televíziós hirdetése, valamint nyomtatott reklámja a fogyasztók megtévesztésére alkalmas.
A reklámban az Unilever Magyarország Kft. az általa gyártott Dove Intenzív krémnek a versenytárs Nivea krémnél jobb hidratáló és gyorsabb beszívódó hatást tulajdonított.
A tanács álláspontja szerint az Unilever által a reklámban alkalmazott bizonyíték - amely a hidratálás lényeget azzal próbálja mérni, hogy egy termék milyen mennyiségű vizet képes bejuttatni a szarurétegbe és ott mennyi ideig képes azt megtartani - nem alkalmas a két termék megkülönböztetésére.
A Versenytanács felhívja a figyelmet arra, hogy egy reklám akkor ütközik a verseny- vagy a reklámtörvénybe, ha "annak tisztességtelensége megállapítható akár a fogyasztó megtévesztése (...) akár az áru megítélését nehezítő üzleti módszer miatt". A Versenytanács a jogsértés csekély súlya miatt bírságot nem szabott ki az Unilever Magyarország Kft-re..