A Borsodi úgy véli, a liga a korábbi konstrukcióban biztosított jogok mellett csak csekély mértékben megnövelt szolgáltatáscsomagért közel kétszeres szponzori díjra tartott igényt, holott addig sem tett eleget szerződésszerűen kötelezettségeinek. Az együttműködés során ugyanis a Borsodi Ligában induló csapatok, valamint a televízióban közvetített mérkőzések száma is csökkent. Ezért a sörgyár érvényben lévőnek tekinti szerződését, a pályázaton nem kíván részt venni, továbbá minden törvényes eszközt fel kíván használni jogai és érdekei védelmében.
A Magyar Labdarúgó Ligának nem volt szerződése a Borsodi Sörgyár Rt.-vel - mondta el az ügy kapcsán Szieben László ligaigazgató. Szerinte a ligának egy angol céggel van szerződése, amely megnevezheti a névszponzort. "Véleményem szerint a Borsodi Sörgyár hibázott, amikor nem élt a liga által felkínált előjoggal" - tette hozzá Szieben.
Demján Sándor MLL-elnök és Nick Johnson, a Dreher Sörgyárak Rt. marketing igazgatója kedden írta alá azt a szerződést, amely szerint a cég 2006-ig évente 300 millió forinttal támogatja a Magyar Labdarúgó Ligát, így a pénteken kezdődő élvonalbeli bajnokság elnevezése ezentúl Arany Ászok Liga. A sörgyár korábban a magyar válogatott támogatója is volt, jelenleg több élvonalbeli klubot (FTC, DVSC-MegaForce, Győr, Békéscsaba, Siófok) szponzorál. (MTI)