Az RTL Klub cáfolja, hogy megvásárolta volna az MTV reklámperceit

Utolsó frissítés:

Tetszett a cikk?

Az RTL Klub cáfolja, hogy a Magyar Televízió (MTV) reklámidejét megvásárló médiaügynökségek az érdekeltségébe tartoznának. A Magyar Hírlappénteki száma arról ír, hogy Ragáts Imre, a köztelevízió elnöke áprilisban kötött szerződésekben évekre előre értékesítette az MTV reklámidejét három, a lap szerint "az RTL Klub érdekeltségébe tartozó" médiaügynökségnek.

Az RTL Klub valótlannak tartja és cáfolja a Magyar Hírlapban pénteken megjelent, a Magyar Televízió reklámidejének értékesítésével kapcsolatos, a kereskedelmi csatornát érintő állításokat és jogi lépéseket fontolgat az ügyben, közölte a csatorna sajtóosztálya pénteken.
A Magyar Hírlap és a Magyar Nemzet pénteki információja szerint Ragáts Imre áprilisban kötött szerződésekben évekre előre értékesítette az MTV reklámidejét három, a Magyar Hírlap szerint "az RTL Klub érdekeltségébe tartozó" médiaügynökségnek.
"Egy, a médiapiacon jól ismert érdekcsoport sugallatára és érdekében születhetett" az írás, áll az RTL Klub közleményében, határozottan cáfolva a cikk címében - Eladta reklámidejét az MTV az RTL-nek - szereplő állítást. A közleményben az áll: nem igaz, hogy az IMG Médiaügynökségnek bármilyen arányban is tulajdonosa lenne az IKO Production Kft., illetve annak bármelyik tulajdonosa.
Az MTV közalapítvány kuratóriumi elnöksége délutáni rendkívüli ülésén Ragáts Imre tévéelnök reklámidő-értékesítéssel kapcsolatos felelősségét is vizsgálja. Csütörtökön az áprilisban a kuratóriumi elnökség jóváhagyása nélkül kötött, reklámidő-értékesítési szerződések ügyében a grémium vizsgálatot rendelt el.
(MTI)