A megállapodás a Fővárosi Közgyűlés kereskedelmi és turisztikai bizottsága és a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) közlekedési osztálya között jött létre. A két fél megállapodott abban, hogy újabb állomáshelyek létesítésének feltételeit is megvizsgálják. Így a jelenlegi 1.255 helyett akár 2.200 taxiállomás lehet.
Antal Attila, a BKIK közlekedési osztályának elnöke elmondta, hogy a kamara egyeztetést folytat a taxis érdekképviseleti szervekkel annak érdekében, hogy ne demonstráljanak, ne kezdeményezzenek szervezett megmozdulást, és ne szervezkedjenek a taxiállomás használati díj befizetése ellen.
Az április 1-jén hatályba lépett drosztrendelet továbbra is érvényben marad, csupán a ki nem jelölt helyen várakozó vagy utasokat felvevő taxisok szabálysértési büntetésétől tekintenek el az illetékes szervek – tette hozzá.
Tekintettel a megállapodásra, nem lesz kedden taxisdemonstráció. (MTI)
Antal Attila, a BKIK közlekedési osztályának elnöke elmondta, hogy a kamara egyeztetést folytat a taxis érdekképviseleti szervekkel annak érdekében, hogy ne demonstráljanak, ne kezdeményezzenek szervezett megmozdulást, és ne szervezkedjenek a taxiállomás használati díj befizetése ellen.
Az április 1-jén hatályba lépett drosztrendelet továbbra is érvényben marad, csupán a ki nem jelölt helyen várakozó vagy utasokat felvevő taxisok szabálysértési büntetésétől tekintenek el az illetékes szervek – tette hozzá.
Tekintettel a megállapodásra, nem lesz kedden taxisdemonstráció. (MTI)