"Nem áll érdekében a televíziónak, hogy saját maga számára korlátokat építsen" - érvelt a saját értékesítés mellett Fischer András.
Február végére új kereskedelmi és árpolitikát kívánnak kialakítani annak érdekében, hogy - a Rudi Zoltán tévéelnök által megfogalmazott elvárásnak megfelelően - közelítsék egymáshoz a médium 1-2 százalékos tévéreklám-piaci részesedését és 10 százalék körüli nézettségét - jelentette be a kereskedelmi igazgató.
Korábban Rudi Zoltán már hangsúlyozta, hogy a televízió nem köt olyan szerződéseket, amelyek alapján reklámidővel fizetik ki a produkciók gyártóit. Jelenleg "egyedi megoldásokként" előfordul, amikor "nincs készpénze a televíziónak", hogy "kiadja albérletbe" a reklámidő értékesítését - tette hozzá.
A közszolgálati médium őszi - akkor még tárgyalás alatt lévő, később azonban elfogadott - reorganizációs terve egyértelművé teszi: a társaság a jövőben "önmaga értékesíti reklámidejét".
Nem fizetne reklámidővel az MTV
Utolsó frissítés:
Fischer András, a Magyar Televízió (MTV) másfél hete kinevezett kereskedelmi igazgatója nem tartja megfelelő megoldásnak azt a gyakorlatot, miszerint reklámidővel fizeti ki egyes külső beszállítóit a közszolgálati médium.