A Nemzeti Sport vasárnapi száma közöl interjút a válogatott menedzserével, Peter Pelladyval. Az üzletember az eddigi marketingsikerek felsorolásával kezdi. "A válogatott körüli marketingtevékenység kézzelfogható eredményekkel járt. A válogatottnak van két főszponzora, az LG és a Borsodi, két prémiumpartnere, a Vodafone és a McDonald's és egy hivatalos szállítója, az Adidas. A főtámogatók egy évben mintegy százmillió forintot fizetnek, míg az úgynevezett prémiumpartnereink mintegy ötvenmillió forinttal segítik a munkánkat. A cél, hogy 2005-ben két újabb főszponzort és négy további prémiumpartnert nyerjünk meg. Ezekhez 2006-tól hozzájönnek még a televíziós opciók, ugyanis jövőre a válogatott mecscsek közvetítéseinek joga visszakerül az MLSZ-hez." - mondja a menedzser.
Ezt követően megszellőzteti, egy általa "svájci koncepciónak" nevezett modellben jelentős tőke áramlana a magyar profibajnokságba. Pellady nem nevezi meg a svájci céget, amellyel tárgyalásban áll, de kijelenti, az illető vállalkozás átvállalná a hazai klubok adósságait. Pellady élesen nyilatkozik a profi bajnokságot működtető Magyar Labdarúgóliga (MLL) vezetőiről, akik szerinte hiteltelenekké váltak. A Nemzeti Sportban így beszél a lehetséges befektetőkkel való egyeztetésről: "Túl vagyunk már több tárgyaláson, és akikkel kapcsolatban állunk, többször is kijelentették: hiteles ember kell tárgyalópartnernek és ligavezetőnek, akkor máris van jövő. Minden egyesületnek jutna a pénzből, amolyan igazi gyorssegély lenne ez, megszüntetve a jelenkori állapotot. A liga jövőbeli bevételeiből így nem a klubok adósságait kellene törlesztgetni, hanem a televíziós és markentingpénzek java részéből ismét közvetlenül az egyesületek gyarapodnának."