Az akciót követő sorsoláson a mosolycsekket átadó utasok között díjakat osztanak szét, a legtöbb mosolyszelvényt összegyűjtött tizenkét jegyvizsgáló pedig pénzjutalmat kap - mondta Matáczné Németh Ágnes, a MÁV Rt. személyszállítási üzletág megbízott főigazgatója szerdán sajtótájékoztatón, Budapesten.
A főigazgató hangsúlyozta, hogy a MÁV a szolgáltatás színvonalának emelésére törekszik, a jegyvizsgálók munkája pedig nagymértékben befolyásolja a társaság megítélését az utasok körében.
Tavaly a MÁV-hoz 7450 utas panasz érkezett többnyire a menetrend, a csatlakozás, a késés miatt, míg ezer panasz a munkatársak nem megfelelő magatartását kifogásolta. Ezért a MÁV az utazás során adódó konfliktusok megfelelő kezelésére képzést indított a jegyvizsgálók, pénztárosok, ügyfélszolgálatban dolgozók részére.
A MÁV személyszállítási üzletága a tervezett 159 millió 201 ezer utassal szemben 159 millió 681 ezret szállított tavaly, bevételi terve 4,1 százalékkal maradt el a tervezettől: az üzletág a várt 56,186 milliárd forinttal szemben 53,897 milliárd forint bevételt ért el.
Idén a tavalyinál kevesebb, 152 millió 144 ezer utas szállítását tervezik. A csökkenés mögött az húzódik meg, hogy a MÁV ez évi menetrendjében 10 százalékkal, azaz 300 járattal csökkentette a kapacitását. A személyszállítási üzletág bevételi terve 2005-re 56,428 milliárd forint.
"Mosolykampányt" indított a MÁV
Utolsó frissítés:
Az utasok komfortérzetének, elégedettségének elősegítésére "mosolykampányt" indított a MÁV Rt. A február 1. és március 11. között zajló kampányban a jegyet váltó utasok úgynevezett mosolyszelvénnyel jutalmazhatják a jegyvizsgálót, ha elégedettek munkájával.