Mélyen bennünk él még a libamájkonzerv reklámja

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az orosházi libamájpástétom-reklám a ’80-as évek legemlékezetesebb hirdetése - ez derült ki az origo Menedzsment Fórum tesztjéből, amelyet az elmúlt hetekben közel ötezren töltöttek ki.

A portál olvasóinak 84 százaléka tisztán emlékezett a zörgő bádogpáncélt viselő lovagra, aki a királylány helyett a hálóteremben nagy tételben felhalmozott konzerveket ölelte magához.

A második helyet 80 százalékos ismertséggel a Casco reklámja nyerte, amelyben egy kedves, bajuszos fiatalember a pártértekezleten elszunnyadva azt álmodta, hogy elveszíti a kontrollt Zsigulija felett, és a szakadékba zuhan – az akciófilmek már húsz évvel ezelőtt is vonzották a közönséget. A harmadik helyet a kor forradalmi újdonságát, a hamburgert Flipper Öcsivel népszerűsítő City Grill, valamint a nett Ergonett kapta, mindkettő 76 százalékot ért el.

A '80-as évek reklámjainak ismertségét vizsgáló teszt eredményeit itt találják