Gyurcsány hangját használják a telefonos kampányban

Utolsó frissítés:

Tetszett a cikk?

Telefonos direktmarketing-kampány folyik a 100 lépés programjának népszerűsítésére Gyurcsány Ferenc miniszterelnök hangjának felhasználásával - írja a csütörtöki Magyar Nemzet. A gépről lejátszott üzenetre a készülékek nyomógombjaival lehet reagálni úgy, mint az automata ügyfélszolgálatok esetében.

A hallható érvelés szerint a 100 lépés programja "az emberek mindennapi tapasztalataiból okulva kíván megoldásokat találni a mindennapok problémáira", és ahhoz van szükség "az ön segítségére", hogy "a program valóban ne tévessze szem elől a valóságot".

A Miniszterelnöki Hivatalban a Magyar Nemzet érdeklődésére nem cáfolták a kampány tényét, de mindkét kormányszóvivő úgy nyilatkozott, hogy annak gazdája és finanszírozója nem a kabinet, hanem az MSZP. A lap azonban ennél többet nem tudott kideríteni, mert - mint írták - az illetékesek elérhetetlenek voltak.

A 100 lépés programot egyébként eddig a kormánytagok népszerűsítették egy országos roadshow keretében, amelyre 150 millió forintnyi közpénzt költöttek. A korábbi hírek zerint a kormányfő és miniszterei, illetve államtitkárai 150 helyszínen fordultak meg, hogy válaszoljanak a 100 lépés programmal kapcsolatos kérdésekre, az országjárás során 15 ezer embernek ismertették a programot, a résztvevőket a 100 lépés programot népszerűsítő bögrékkel ajándékozták meg.