Az ajánlattevők feladata a kiírás szerint a Rákóczi téri, a Népszínház utcai és a Keleti pályaudvari állomások szerkezetének tervezése és szerkezetépítése lesz. Az ajánlatokat magyar vagy angol nyelven december 20-ig lehet benyújtani, a társaság jövő év februárjában hirdeti ki a pályázat nyertesét. A kiírás szerint a tenderre azok a vállalatok jelentkezhetnek, amelyeknek mélyépítési tevékenységéből származó átlagos éves árbevétele az utóbbi három évben eléri a 40 millió eurót. A nyertes cégnek a szerződés megkötése után 32 hónap áll rendelkezésére a munkálatok kivitelezésére.
A főpolgármester korábbi közlése szerint a 4-es metró mintegy 386 milliárd forint összértékű beruházással valósul meg, a finanszírozáson az állam és a főváros 80-20 százalékos arányban osztozik. A Kelenföld és a Baross tér közötti szakasz 2009 végéig, míg a Bosnyák térig tartó, további 3,2 kilométeres szakasz a tervek szerint 2010-ig épülne meg. A BKV 22, egyenként négy kocsiból álló metrószerelvényt szerez be összesen 45 milliárd forintért.
A főpolgármester korábbi közlése szerint a 4-es metró mintegy 386 milliárd forint összértékű beruházással valósul meg, a finanszírozáson az állam és a főváros 80-20 százalékos arányban osztozik. A Kelenföld és a Baross tér közötti szakasz 2009 végéig, míg a Bosnyák térig tartó, további 3,2 kilométeres szakasz a tervek szerint 2010-ig épülne meg. A BKV 22, egyenként négy kocsiból álló metrószerelvényt szerez be összesen 45 milliárd forintért.