A kutatás célja pontos országos helyzetkép felrajzolása a kommunikációs szakemberek hazai kiválasztásáról, vállalaton belüli pozíciójáról, hosszú távú elkötelezettségük és motivációjuk megteremtésének lehetőségeiről, határairól és az ezeket befolyásoló tényezőkről.
„A felmérés során a 200 legnagyobb magyarországi vállalat HR és PR vezetőit kérdezzük meg a PR és a marketing területeinek HR vonatkozásairól, valamint a HR terület egyes PR aspektusairól. A kutatás érint majd stratégiai, kompenzációs és vállalati motivációs kérdéseket, foglalkozik a kommunikációs felsőoktatás témakörével és kitér a HR vezetők kommunikációs feladataira is” – nyilatkozta Hancz Marianna, az Avantgarde Search ügyvezető igazgatója.
A HR és a PR vezetők véleményének összehasonlítására alapozott tanulmány információkkal szolgál majd e speciális munkavállalói piacról, valamint a két szakterület határmezsgyéiről. A kutatásban résztvevők hozzáférést kapnak a felmérés eredményéhez.
Az Avantgarde Search a személyzeti tanácsadó piac első olyan szereplője, amely a marketing kommunikáció és a PR szakemberek keresését és kiválasztását tekinti egyik fő szakterületének. Az Avantgarde Search az Avantgarde Group leányvállalata, amely a hazai piac egyik független üzleti kommunikációs tanácsadó vállalata. A Premier Kommunikációs Iroda a magyar kommunikációs szakma egyik teljes szolgáltatási kört nyújtó Public Relations és Public Affairs ügynöksége.