szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Mostanra világossá vált, hogy a közösségi média nagyszerű lehetőségeket teremthet a tehetségek megtalálására és vállalatunk népszerűsítésére egyaránt. Megfelelő stratégiát kell kialakítanunk használatához, és az eredmények nekünk dolgoznak majd. Ha azonban nem megfelelő stratégiát alkalmazunk, a munkáltatói márkánkat érő károk igen jelentősek lehetnek – figyelmeztetnek a Hays, a világ vezető szakembertoborzó vállalatának szakértői.

„A potenciális álláskeresők által használt különböző közösségi oldalak kiaknázása lehetőséget teremt a vállalatok számára, hogy növeljék preferált munkaadóként szerzett ismertségüket” – mondja Tammy Nagy-Stellini, a Hays Hungary ügyvezető igazgatója.

Részletek a Jobline Magazinban.

Jó esetben sosem kell töltőre dugni ezt az új villanyautót

Jó esetben sosem kell töltőre dugni ezt az új villanyautót

Hatszor gyorsabb a hangnál, és Pekinget is könnyen elérheti Tajvan új rakétája

Hatszor gyorsabb a hangnál, és Pekinget is könnyen elérheti Tajvan új rakétája

Egy friss kutatás szerint az olimpiai bajnokok lassabban öregszenek

Egy friss kutatás szerint az olimpiai bajnokok lassabban öregszenek

Pressman: Aggodalommal figyeljük, ahogy a korrupció aláássa Magyarország szuverenitását

Pressman: Aggodalommal figyeljük, ahogy a korrupció aláássa Magyarország szuverenitását