szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Mostanra világossá vált, hogy a közösségi média nagyszerű lehetőségeket teremthet a tehetségek megtalálására és vállalatunk népszerűsítésére egyaránt. Megfelelő stratégiát kell kialakítanunk használatához, és az eredmények nekünk dolgoznak majd. Ha azonban nem megfelelő stratégiát alkalmazunk, a munkáltatói márkánkat érő károk igen jelentősek lehetnek – figyelmeztetnek a Hays, a világ vezető szakembertoborzó vállalatának szakértői.

„A potenciális álláskeresők által használt különböző közösségi oldalak kiaknázása lehetőséget teremt a vállalatok számára, hogy növeljék preferált munkaadóként szerzett ismertségüket” – mondja Tammy Nagy-Stellini, a Hays Hungary ügyvezető igazgatója.

Részletek a Jobline Magazinban.

3 millió forintba kerülő „spirituális iPhone-okat” adott ki a dubaji luxustelefon-gyártó Caviar

3 millió forintba kerülő „spirituális iPhone-okat” adott ki a dubaji luxustelefon-gyártó Caviar

Szaúd-Arábia és Katar rendezik Szíria tartozását a Világbankkal szemben

Szaúd-Arábia és Katar rendezik Szíria tartozását a Világbankkal szemben

Már 28 halottja és több mint ezer sérültje van a hatalmas kikötői robbanásnak Iránban – videó, fotók

Már 28 halottja és több mint ezer sérültje van a hatalmas kikötői robbanásnak Iránban – videó, fotók

Gondolkozz velünk: Teák szigete – Szexi a matek 14.

Gondolkozz velünk: Teák szigete – Szexi a matek 14.