szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Mostanra világossá vált, hogy a közösségi média nagyszerű lehetőségeket teremthet a tehetségek megtalálására és vállalatunk népszerűsítésére egyaránt. Megfelelő stratégiát kell kialakítanunk használatához, és az eredmények nekünk dolgoznak majd. Ha azonban nem megfelelő stratégiát alkalmazunk, a munkáltatói márkánkat érő károk igen jelentősek lehetnek – figyelmeztetnek a Hays, a világ vezető szakembertoborzó vállalatának szakértői.

„A potenciális álláskeresők által használt különböző közösségi oldalak kiaknázása lehetőséget teremt a vállalatok számára, hogy növeljék preferált munkaadóként szerzett ismertségüket” – mondja Tammy Nagy-Stellini, a Hays Hungary ügyvezető igazgatója.

Részletek a Jobline Magazinban.

Fél Budapestet lezárják a türk csúcstalálkozó miatt

Fél Budapestet lezárják a türk csúcstalálkozó miatt

Ha még nem tudja, hol nyaraljon, nézze meg ezt a 17 meseszép európai kisvárost

Ha még nem tudja, hol nyaraljon, nézze meg ezt a 17 meseszép európai kisvárost

Brutális értékcsökkenéssel számítja be a Tesla a Cybertruckot, ha valaki szabadulna tőle

Brutális értékcsökkenéssel számítja be a Tesla a Cybertruckot, ha valaki szabadulna tőle

Megvan a lengyel elnökválasztás hivatalos végeredménye, éles csata várható a második forduló előtt

Megvan a lengyel elnökválasztás hivatalos végeredménye, éles csata várható a második forduló előtt