Új ásványvíz a magyar piacon

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Spanyol üdítőital franchise-hálózat az üditőital-automatákkal együtt Fonsana márkájú spanyol ásványvizet is piacra dob Magyarországon. Az URuVANA Hungary Kft. két alapító tulajdonosa Baranyai Zoltán és Kokas Sándor, a Dakexpo Kft. közreműködésével június 30-án aláírták a mester-franchise szerződést Jose Manuel Condéval, a spanyol cégtulajdonossal.

A spanyol cég, amely a világ vélhetően legkisebb hideg-ital automatáinak értékesítésével foglalkozik, 2004-ben indította útjára franchise-rendszerét. A Spanyolországban már ismert Fonsana márkájú ásványvizet világszerte ismert üditőkkel együtt nem bolti forgalmazásban, hanem ital-automatákben vehetik meg a vásárlók.

A két magyar franchise-átvevő célja, hogy évente 10 átvevővel növelje a hálózatot. Az URuVANA Hungary nemcsak Magyarországon, hanem többek között Szlovéniában, Szerbiában, Montenegróban és Horvátországban is megvásárolta a kizárólagos jogokat. Ezekben az országokban két éven belül tervezik a hálózat indítását.