Ásványvízpiac |
Az AC Nielsen Piackutató Vállalat adatai szerint 2005-ben az ásványvíz kiskereskedelmi értékesítése Magyarországon mintegy 10 százalékkal, 700 millió literre nőtt. A magyar ásványvíz piac éves forgalma tavaly mintegy 40 milliárd forint volt. |
Az ásványvízgyártó cég gazdasági igazgatója, Merkertné Balogh Emese szerint a vállalkozás - utóbbi időben tapasztalható - gyors növekedése miatt összeomolhatott volna a cég teljes könyvelési rendszert, ha nem vezetik be az új vállalatirányítási rendszert.
Az informatikai rendszer alkalmazásától a cég azt várja, hogy értékesítése 0,5-1,0 százalékkal növekszik. Emellett tovább racionalizálja a gyártási folyamatot, valamint optimalizálja a készletszintet. Emellett a megrendelések átfutási ideje 5-15 százalékkal csökkenhet.