Négy napja bosszankodik több millió Blackberry júzer amiatt, hogy az okostelefon okos szolgáltatásai nem működnek, most talán elkezd felállni a rendszer. A gyártó cég, a Research in Motion (RIMM) legviccesebb bejelentéséről mi is beszámoltunk, a 2. napon azt próbálták kommunikálni, hogy csak néhány szolgáltatással kapcsolatban vannak fennakadások. Ezek az internet és a levelezés, vagyis pont az, ami miatt az emberek megveszik ezeket a telefonokat.
Ma már a Bloombergen több szakértő PR és kommunikációs katasztrófaként értékelte a cég elmúlt napokban mutatott teljesítményét. Első nap a tagadás, második nap a probléma elbagatellizálása, harmadik nap őszinte bocsánatkérés, de egy büdös szó se arról, hogy mi történt és meddig tart a kimaradás. Ma végre azt közölték, hogy probléma megoldva. Persze nem azonnal áll helyre a szolgáltatás, az elmúlt napok lemaradását be kell pótolniuk a szervereknek, sokmilliárd mail kézbesítése folyik, de talán egy nap alatt utoléri magát a RIM.
A Nasdaq-on ma 2-3 százalékos mínuszban van a papír, de a kimaradás kezdete óta csekély a veszteség, mert kedden az üzemzavar terjedése ellenére a felvásárlási pletykák kiújulása miatt felhúzták a részvényt.