A jogszabály tiltani fogja az agresszív és félrevezető marketinget, a fogyasztók megtévesztését. Tilos lesz például az is, hogy az ügynök a határozott elutasítás ellenére újra és újra otthonában zaklassa lehetséges ügyfelét.
Tiltott lesz a félrevezető marketing is, így például, nem szabad azt állítani egy hajnövesztő szerről, hogy tesztelt vagy kipróbált, ha ez nem felel meg a valóságnak. Azt is szigorúan veszik majd a jövőben, ha az eladó valamiről azt állítja, hogy ingyen van, ám a vásárlónak fizetnie kell a szállítási költséget, vagy más termékért kell pénzt kiadnia, hogy hozzájusson a reklámozott árucikkhez.
A direktíva jóvoltából lehetővé válnak a határokon átnyúló, egységes marketing kampányok, s ezek szervezőinek nem lesz szükségük költséges jogi tanácsokra minden egyes érintett országban. Először a nemzeti kormányok fogadják el a javaslat szövegét, majd az Európai Parlament elé kerül a törvény. (euro.hu)
Tiltott lesz a félrevezető marketing is, így például, nem szabad azt állítani egy hajnövesztő szerről, hogy tesztelt vagy kipróbált, ha ez nem felel meg a valóságnak. Azt is szigorúan veszik majd a jövőben, ha az eladó valamiről azt állítja, hogy ingyen van, ám a vásárlónak fizetnie kell a szállítási költséget, vagy más termékért kell pénzt kiadnia, hogy hozzájusson a reklámozott árucikkhez.
A direktíva jóvoltából lehetővé válnak a határokon átnyúló, egységes marketing kampányok, s ezek szervezőinek nem lesz szükségük költséges jogi tanácsokra minden egyes érintett országban. Először a nemzeti kormányok fogadják el a javaslat szövegét, majd az Európai Parlament elé kerül a törvény. (euro.hu)