Paprikakampányt indít az Univer

Utolsó frissítés:

Tetszett a cikk?

A paprikaügyre válaszul a cég reklámkampányt indít, amelyben arra hívja fel a figyelmet, hogy termékei kizárólag magyar paprikaőrleményt tartalmaznak.

A gyártó a paprikából készült ételízesítő brandek, a Piros Arany, az Erős Pista és az Édes Anna népszerűsítésére indított tévé kampányt, amelyben azt hangsúlyozza, hogy csakis magyar paprikából készülnek a termékek. A gyártó ezzel a néhány hete kirobbant botrányra kíván reagálni, amely során kiderült: az őrölt paprikából készült magyar termékek közül többet külföldről behozott, aflatoxinnal mérgezett őrleménnyel keverték. A kormány döntése miatt akkor lekerültek a polcokról az Univer-Product termékei is, annak ellenére, hogy a vizsgálatok után világossá vált, hogy azok nem tartalmaznak mérgező anyagot. A cég szerint az események súlyosan ártottak termékeik megítélésének, ezért „tűzoltó” jelleggel elkészítettek egy reklámfilmet.



(Kreatív Online)