A The Scotsman cikke szerint a csatornát száz üzletben tesztelik - írja a Világgazdaság. A nagy képernyőket a szupermarketek különböző pontjain helyezik el. A saját adó műsorstruktúrájában főleg rövidebb, reklámokkal vegyített programok kapnak majd helyet.
Tim Mason, a Tesco marketingigazgatója szerint mint az ország első számú szupermarketje abban a példátlan helyzetben vannak, hogy a többi médiától eltérően betolakodás nélkül kommunikálhatnak a vásárlókkal.
A Tesco menedzsmentje azt várja, hogy a reklámozott márkák értékesítési bevétele 10 százalékkal vagy még többel emelkedik. Átlagosan 13 óra telik el, amíg a fogyasztó látja a reklámot, majd egy szupermarketbe látogat el. A Tesco Tv lehetővé teszi, hogy a reklámozók a legmegfelelőbb pillanatban érjék el a fogyasztókat, azaz akkor látja a vásárló a hirdetést, amikor meg kell hoznia a döntést.
Tim Mason, a Tesco marketingigazgatója szerint mint az ország első számú szupermarketje abban a példátlan helyzetben vannak, hogy a többi médiától eltérően betolakodás nélkül kommunikálhatnak a vásárlókkal.
A Tesco menedzsmentje azt várja, hogy a reklámozott márkák értékesítési bevétele 10 százalékkal vagy még többel emelkedik. Átlagosan 13 óra telik el, amíg a fogyasztó látja a reklámot, majd egy szupermarketbe látogat el. A Tesco Tv lehetővé teszi, hogy a reklámozók a legmegfelelőbb pillanatban érjék el a fogyasztókat, azaz akkor látja a vásárló a hirdetést, amikor meg kell hoznia a döntést.